Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@06:35:59 GMT

پلمب ۲ قهوه خانه متخلف در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۰۴۶

صراط:

سرهنگ نادر مرادی گفت: متأسفانه روز گذشته اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان ۲ قهوه خانه متخلف در محدوده خیابان خاوران دریافت شد.

به گزارش مهر این مقام انتظامی افزود: با دریافت گزارش و تأیید خبر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی غروب روز دهم اردیبهشت ماه تیم‌هایی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به این محل‌ها مراجعه و با دستور قضائی هر دو واحد صنفی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متصدیان متخلف این واحدهای صنفی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به اینکه متصدیان هر دو واحد صنفی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، بر ممنوعیت عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی تاکید کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی و برابر قانون مغازه آنها پلمب خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نادر مرادی قهوه خانه متخلف پلیس امنیت عمومی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس