Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، هانی الثوابته، از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در واکنش به اقدام آلمان در قرار دادن حزب الله لبنان در فهرست گروههای تروریستی گفت: تصمیم آلمان محکوم است.

وی تاکید کرد: این تصمیم آلمان در راستای هجمه صهیونیستی-آمریکایی به گروههای مقاومت و هر کسی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا نه می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الثوابته ضمن تاکید بر ضرورت جبهه گیری همه گروههای مقاومت علیه این تصمیم دولت آلمان و مقابله و محکومیت آن، گفت: این حقانیت گروههای مقاومت در مقابله با سیاست های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه را نشان می دهد.

وی افزود: مبارزه با این هجمه و پروژه آمریکایی در منطقه، حق مشروع همه گروههای مقاومت و همه جنبش های آزادی بخش در منطقه است.

الثوابته این تصمیم دولت آلمان را در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیستها و حمایت از رژیم صهیونیستی و تحرکات میدانی آن قلمداد کرد.

این در حالی است که قبلا جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین اقدام دولت آلمان علیه حزب الله لبنان را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس نیز روز جمعه اقدام آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب الله را محکوم کرد.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس در بیانیه ای تصمیم دولت آلمان را نشانگر جانبداری آشکار از رژیم اشغالگر قدس برای ادامه تجاوزات خود علیه ملت های عربی برشمرد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه ای این اقدام آلمان را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: این تصمیم تحت فشارهای صهیونیست و آمریکا انجام شده و نشانگر جانبداری از رژیم اشغالگر اسرائیل است که دست به تجاوز و ترور می زند و تهدیدی همیشگی برای امنیت و ثبات منطقه است.

این بیانیه می افزاید: حزب الله یکی از ارکان اصلی مقاومت در مقابل تلاش های رژیم صهیونیستی در تجاوز به خاک لبنان است و این تصمیم موجب مواضع جانبدارانه بیشتر آلمان از اشغالگری می شود و ملت های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان با آن مخالف هستند.

جهاد اسلامی همچنین بر همبستگی و حمایت خود از حزب الله لبنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گروههای مقاومت جهاد اسلامی دولت آلمان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس