Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران و سایر مسئولین شهرستان ری در محل فرمانداری ری برگزار و کارگروه های بهداشتی، انرژی، آب، کشاورزی و امنیت غذایی گزارش عملکرد خود را ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای پدافند غیرعامل اظهار داشت: سال 98 با حوادثی همچون سیل، زلزله، شیوع بیماری کرونا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همراه بود و اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل بمنظور مقابله با این حوادث صورت گرفت که این نشان از اهمیت پدافند غیرعامل در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی دارد.

شهرستان ری بدلیل موقعیت جغرافیایی و استقرار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، زندان ها و ندامتگاه ها، پالایشگاه تهران و سایر نقاط حساس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بایستی بر اساس مناطق حیاتی و حساس شهرستان ری و جلوگیری از تهدیدها، برنامه ریزی جامع صورت گیرد.

شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های خدمات رسان شهرستان ری می بایست برای ارتقای عملکرد پدافند غیرعامل برنامه ریزی کنند و در این راستا همسو بودن اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل شهرستان با شرایط سال 99 ضروری است.

با اجرای رزمایش های پدافند غیرعامل میتوان میزان آمادگی در برابر تهدیدها و حوادث را افزایش داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان ری جلسه شورای پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، فرماندار اندیمشک گفت:  شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش نیرو‌های عملیاتی و دستگاه‌های امدادی   این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود مشکل آبگرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محور‌های این شهرستان از جمله مسیر‌های روستایی و عشایری باز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک