Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@07:52:23 GMT

۱۱ مالک جهرمی اجاره بهای مستأجران خود را بخشیدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۳۱۳

۱۱ مالک جهرمی اجاره بهای مستأجران خود را بخشیدند

۱۱ مالک واحدهای تجاری و مسکونی شهرستان جهرم اجاره بهای خود را به مستأجران بخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، با شیوع بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، مالکان واحدهای تجاری و مسکونی نیز پای کار آمده تا با گذشت خود از پرداخت اجاره بهای مستأجران، بخشی از مشکلات آنها را در این روزهای کرونایی برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاکنون بیش از صدها مورد بخشش از سوی مالکان جهرمی انجام شده که در روزهای اخیر نیز برخی دیگر از مالکان به جمع افراد نیکوکاری که در این راه خیر گام برداشته، پیوسته اند.

 

در روزهای اخیر «سیمین دخت پاکروح» اجاره کامل اردیبهشت یک باب مغازه در پاساژ «اسکان» و «عبدالعلی زارعیان» اجاره فروردین ماه ملک خود را در پاساژ «گل‌ها» به صورت نیم‌بها بخشیدند.

 

«اسدالله عزیزدوست» اجاره‌ یک باب مغازه را در پاساژ جمهوری و «محمود رضوی» اجاره این ماه مستأجر خود در خیابان «عبرت» را به مستأجران بخشیدند.

 

همچنین «علی محبتی» اجاره‌بهای فروردین ماه یک باب مغازه واقع در بلوار «مصطفی خمینی»، «ع.ب» اجاره‌بهای فروردین ماه یک واحد آپارتمان در «بلوار معلم»، «قدرت اسماعیلی» اجاره‌بهای 12 واحد تجاری در بلوار معلم را 2ماه فروردین و اردیبهشت، «رحمانیان» اجاره‌بهای ۶ باب مغازه که اجاره هر کدام ۲میلیون تومان بوده است را در بلوار «معلم» برای ماه فروردین بخشیدند.

 

«نجات اسماعیل‌پور» نیز اجاره 2 ماه از مغازه‌اش در خیابان «خیام» و «عبدالکریم سرعتی» کرایه ماه اسفند خود را به مستاجرش بخشید.

 

همچنین «سید محمد جواد موسوی تبار» نیز اجاره سه ماه تاکسی خودش را به مستأجرش بخشید.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخشش اجاره بها اجاره بهاء اجاره بهای باب مغازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- علی ساسانیان: بلوار جدید شورا طی مراسمی با حضور فرهاد براتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی و با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و مسافران و کاهش بار ترافیکی در خیابان‌های فارابی، سفیر امید و همچنین مسیر منتهی به بازار بزرگ ساحلی آستارا افتتاح شد.

کد خبر 6094850

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید