Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: حدود ۲۰۰ نفر با علایم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که آزمایش ۱۵۰ تا ۱۶۰ نفر از آنان مثبت بوده است و ما بقی مشکوک به این بیماری هستند.

حبیبی با بیان اینکه دیروز ۱۶ نفر با علایم کرونا پذیرش شدند، گفت: روند پذیرش و مراجعه بیماران و همچنین تعداد بستری‌ها به پایین‌ترین حد ممکن رسیده و نسبت به زمان پیک آن بین ۶۰ تا ۷۰ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت : همچنین در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از کرونا در استان گزارش نشده است.

او اضافه کرد: سیر نزولی ابتلا به کرونابه معنادی عادی شدن شرایط نیست به همین منظور از مردم درخواست می‌شود که همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از حضور در احتماعات و سطح شهر خودداری کنند.

حبیبی اظهار امیدوار کرد در صورت رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی این ویروس منحوس تا پایان عید سعید فطر از بین رود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در بخش صدمات حین کار شاهد کاهش ۱۴ درصدی در کشور بوده‌ایم که رقم قابل توجهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهرداد عظیمی، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نقش ممتاز و برجسته مردمان این دیار در طول دوران مختلف انقلاب غیرقابل انکار است و به وجود کردستان قهرمان که بیش از ۵۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: کردستان دارای سرمایه انسانی توانمندی است و در حوزه‌های مختلفی کردستانی‌ها درخشیده و الگوهای موفقی را به کشور معرفی کرده‌اند که یکی از ماموریت‌های اصلی معرفی درست ظرفیت‌های انسانی این استان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هرچقدر بخش خصوصی تقویت شود و مردم امورات اقتصادی را برعهده بگیرند ما موفق‌تر خواهیم بود.

عظیمی ادامه داد: عملکرد این وزارت خانه در کاهش نرخ بیکاری که یکی از وعده‌های دولت نیز اشتغال بوده، قابل قبول بوده است و توانسته‌ایم با همکاری سایر بخش‌ها به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی ایجاد کالابرگ الکترونیکی را نیز یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: در بخش صدمات حین کار هم شاهد کاهش ۱۴ درصدی بوده‌ایم که رقم قابل توجهی بوده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: در بخش فنی و حرفه‌ای شاهد رشد ۳۵ درصدی در حوزه آموزش و قریب به ۴۰ درصدی در حوزه سنجش مراکز حرفه‌ای بوده‌ایم.

عظیمی تصریح کرد: امسال هدف گذاری ما در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی است که به صورت جدی آن را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: دستگاه‌های دولتی نیز ملکف شده‌اند که سالانه بخشی از اعتبارات عمرانی خود را صرف امر آموزش مهارت کارگران کنند.

کد خبر 749429

دیگر خبرها

  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • علایم هشداردهنده‌ «آرتریت پسوریاتیک»
  • علایم هشداردهنده «آرتریت پسوریاتیک»
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز که شاید از آن بی‌خبری!