Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، گزارش جدید نشان داد که در ماه آوریل تحت تأثیر پاندمی ویروس کرونا، بخش تولیدی انگلیس با بیشترین افت در تاریخ خود روبرو شده و تولید، سفارشات جدید و استخدام در این بخش به پایین‌ترین سطح در ۳۰ سال اخیر رسیده است.

داده‌های منتشر شده توسط آی‌اچ‌اس مارکیت نشان داد، در حالی که پاندمی ویروس کرونا به شرکت‌های تولیدکننده انگلیسی و زنجیره‌های تأمین آنها آسیب رسانده، شاخص مدیران خرید بخش تولید انگلستان از ۴۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ واحد ماه مارس، به ۳۲.۶ واحد در ماه آوریل سقوط کرده است. عدد کمتر از ۵۰ نشان‌دهنده افت و رکود است.

راب دابسون، مدیر آی‌اچ‌اس مارکیت، گفت: بخش تولید انگلستان در ماه آوریل با بدترین افت در تاریخ خود روبرو شد. تولید، سفارشات و استخدام در این شرکت‌ها همگی با نرخی بی‌سابقه در ۲۸ سال اخیر، که این داده‌ها ثبت می‌شوند، سقوط کرده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا انگلیس شاخص ویروس ویروس کرونا کرونا اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک

تحقیقات رویترز نشان می‌دهد سازمان کشورهای صادر کننده نفت ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز در آوریل تولید داشته که ۱۰۰ هزار بشکه در روز پایین‌تر از کل تولید ماه مارس است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، تولید نفت اوپک در ماه آوریل کاهش یافته که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه در بحبوحه ادامه تعهد سایر اعضا به قرارداد تولید ائتلاف اوپک پلاس است.
تحقیقات رویترز بر اساس اطلاعات کشتیرانی و منابع صنعتی نشان می‌دهد سازمان کشورهای صادر کننده نفت 26.49 میلیون بشکه در روز در آوریل تولید داشته که 100 هزار بشکه در روز پایین‌تر از کل تولید ماه مارس است.
چندین عضو ائتلاف اوپک پلاس که از اوپک، روسیه و سایر متحدانش تشکیل شده، کاهش تولید جدیدی را در ژانویه جهت مقابله با ضعف اقتصاد و افزایش عرضه در خارج از این گروه تصویب کردند. این تولیدکنندگان در ماه مارس توافق کردند کاهش تولید را تا پایان ژوئن ادامه دهند.
اجلاس سران ائتلاف اوپک پلاس در اول ژوئن تشکیل می‌شود تا در مورد سیاست بعدی تولید تصمیم‌گیری شود.

اوپک می‌تواند مانع 100 دلاری شدن قیمت نفت شودکاهش ذخایر نفتی دنیا به دنبال تمدید کاهش تولید اوپک

بیشترین کاهش تولید در ماه آوریل از سوی ایران، نیجریه و عراق بوده است.
تولید نفت ایران که از طرح کاهش تولید معاف شده نسبت به اوج ماه مارس کاهش یافته است. ایران در ماه مارس به اندازه نوامبر یعنی بالاترین رقم طی 5 سال گذشته تولید داشت. ایران علی رغم تحریم‌های آمریکا بیشترین افزایش تولید را در 2023 در میان اعضای اوپک داشته است.
عراق در ماه مارس متعهد شد صادرات خود را کاهش دهد تا جبران تولید بالاتر از سهمیه خود را طبق قرارداد اوپک پلاس کرده باشد. اما اطلاعات نشان می‌دهند نتوانسته به این تعهد خود در ماه گذشته عمل کند.
تولید نیجریه هم کاهش یافته و صادرات آن به شدت پایین آمده است.
اوپک 140 هزار بشکه در روز تا سهمیه کاهش تولید خود در آوریل فاصله داشته که تا حد زیادی به خاطر تولید بیش از اندازه عراق و گابن بوده است. نیجریه بسیار پایین‌تر از هدف خود تولید می‌کند.
طبق تحقیقات رویترز، تولید نفت عربستان افزایش یافته و کنگو، گینه استوایی و گابن هم افزایش تولید جزئی داشته‌اند.
انتهای پیام/60

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • تصاویر نجومی یازدهم اردیبهشت (۳۰ آوریل)
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد