Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت از خسارت حدود ۴۰۰ میلیون تومانی باد و تگرگ به باغات پای‌آستان خبر داد و گفت: ۴۰ هکتار از باغات این منطقه دچار خسارت شدند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

فرج‌علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: بر اثر وزش باد شدید و باران همراه با تگرگ خسارت قابل‌توجهی به باغات سیب، زردآلو و گوجه‌سبز در منطقه پای‌آستان از توابع بخش کوهنانی وارد شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی کوهدشت بلافاصله پس‌از بروز حادثه برای باغات پای‌آستان و برای ارزیابی خسارت به منطقه کوهنانی اعزام شدند، افزود: در پی وزش باید شدید 40 هکتار از باغات پای‌آستان به میزان 10 تا 70 درصد دچار خسارت شدند.

مدیر جهاد کشاورزی کوهدشت میزان خسارات به باغات کوهنانی را حدود 400 میلیون تومان دانست و عنوان کرد: کشاورزانی که باغات خود را بیمه کرده‌اند، بیمه آنان پرداخت می‌شوند و چون منابع درآمدی دولت محدود است، از کشاورزان تقاضا داریم که محصولات خود را در برابر انواع حوادث بیمه کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت به‌عنوان پایلوت کشت چغندرقند پاییزه در لرستان انتخاب شده‌است، بیان کرد: این محصول در اواخر شهریور کشت می‌شود و به نیاز آبی کمتری احتیاج دارد، هم‌چنین کشت محصول چغندرقند پاییزه می‌تواند از بحران بیش‌تر آب در کوهدشت جلوگیری کند.

از گوشه و کنار آذربایجان غربی| تگرگ 263 میلیارد ریال به باغ‌ها و مزارع استان خسارت وارد کردگزارش تسنیم از خسارت میلیاردی تگرگ به باغات ساوه؛ نارستان‌ها سالم هستندسیل و تگرگ اخیر به بزرگترین رویشگاه ریواس استان خراسان رضوی 16.5 میلیارد ریال خسارت وارد کرد+ تصاویر

انتهای پیام/ 644

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای آستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر