Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@14:04:52 GMT

مهمترین خبر‌هایی که ۱۳ اردیبهشت در جامعه رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۶۲۹

مهمترین خبر‌هایی که ۱۳ اردیبهشت در جامعه رخ داد

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:30 - 13 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۴۷۱

خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه مشاهده می‌کنید.   بیشتر بخوانید:نیمی از فوت شدگان تصادف، عابر پیاده هستند به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، ۴۸ درصد از متوفیان حوادث رانندگی پایتخت در سال ۹۸ عابرین پیاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید:پلیس: خیابان‌های تهران هر روز شلوغ‌تر می‌شوند به گفته ریس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت، خیابان‌های مرکزی تهران هر روز ترافیک است.   بیشتر بخوانید:برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران در ماه رمضان + جزییات رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران به تشریح جزییات آخرین برنامه‌های این ستاد در ماه رمضان پرداخت.   بیشتر بخوانید:توصیه‌هایی برای روزه اولی‌ها در ماه مبارک رمضان  استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیان توصیه‌هایی برای روزه اولی‌ها در ماه مبارک رمضان پرداخت.   بیشتر بخوانید:وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در دو روز آینده  یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در دو روز آینده پرداخت.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس جامعه خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک