Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکا امروز گزارش داد بارسلونا علاقه شدیدی به پیانیچ دارد و یوونتوس و بازیکن هم مشکلی با این انتقال ندارند و فقط توافق با آرتور ملو باقی مانده است.

طرفداری - شایعات زیادی در مورد انتقال آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا به یوونتوس به گوش می رسد و بعضی رسانه ها خبر از معاوضه این بازیکن را میرالم پیانیچ می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رناتو گائوچو، سرمربی گرمیوی برزیل در گفتگو با توتویووه از پیوستن بازیکن سابقش به بیانکونری استقبال کرد و گفت بارسلونا و یوونتوس هر دو بزرگ و در یک سطح قرار دارند:

بارسلونا و یوونتوس دو باشگاه بزرگ در سطح جهان و نماینده بالاترین سطح کشور خود هستند. این دو باشگاه همیشه برای بزرگترین جام ها رقابت می کنند. بارسا و یووه در یک سطح هستند، هر دو باشگاه به یک اندازه بزرگ هستند، تاریخ و شجره نامه بزرگی پشت این دو باشگاه است. من اگر می توانستم هرگز اجازه نمی دادم آرتور از گرمیو برود اما متاسفانه ما مجبور شدیم او را بفروشیم زیرا رقم پیشنهادی، قابل رد کردن نبود.

گرمیو در تابستان 2018 با رقم 31 میلیون یورو آرتور را به بارسلونا فروخت. هافبک برزیلی اخیرا گفته بود از علاقه باشگاه های بزرگ به خودش افتخار می کند اما دوست دارد در نیوکمپ بماند. از سوی دیگر رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی از جمله موندو دیپورتیوو و روزنامه مارکا چاپ امروز می گویند بارسلونا به یوونتوس چراغ سبز نشان داده تا با آرتور به توافق برسند و پاراتیچی شخصا در حال کار کردن روی این موضوع است. باید دید آینده او چطور پیش می رود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم‌های مختلف در حال رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه‌های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه‌های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

رسانه «CaughtOffside»: منچستریونایتد علاقه خود را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا افزایش داده است و شیاطین سرخ آماده هستند تا مذاکرات بر سر قرارداد ۸۵ میلیون پوندی برای این بازیکن اروگوئه ای را آغاز کنند.

رسانه « SPORT» اسپانیا: علاقه بارسلونا برای جذب «برناردو سیلوا» از منچسترسیتی کاهش یافته است زیرا قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی است.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا: لیورپول نسبت به جذب «نیکولو بارلا» هافبک اینتر ابراز علاقه کرده است و در سوی دیگر هم اینتر که به تازگی با قهرمانی در فوتبال ایتالیا تاجگذاری کرده است تمایل دارد «فرانک کسیه» ستاره سابق بارسلونا و بازیکن کنونی الاهلی عربستان را جذب کند.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی: رئال مادرید همچنان به دنبال «ترنت الکساندر-آرنولد»، مدافع راست لیورپول است، اما هنوزاین موضوع را به طور جدی دنبال نکرده است.

رسانه «اتلتیک»: انتظار می‌رود که «جورجینیو» که قراردادش با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد با این باشگاه انگلیسی تمدید کند.

کد خبر 6094143

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!