Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@09:55:28 GMT

زالی: شرایط اپیدمی در تهران شکننده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۷۳۲

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: علی رغم کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا همچنان تهران در زمره شهر‌های پر مخاطره در مقابل این ویروس قلمداد می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه همانطور که می‌دانید در تهران در روز‌های اخیر شاهد کاهش آمار مبتلایان هستیم، گفت: میزان بیماران جدید در بیست و چهار ساعت گذشته بالغ بر ۲۱۰ بیمار بوده است که عمده این افراد در بخش‌های عادی بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این در حالی است که در بیست و چهار ساعت گذشته همچنین ۲۵۲ بیمار با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: تعداد بستری‌های بیست و چهار ساعت گذشته ما نسبت به روز قبل‌تر از آن ۲ درصد کاهش داشته است. آن چیزی که امروز مهم است توجه به این نکته است که شرایط اپیدمی در تهران و سایر شهر‌ها به صورت شکننده تلقی شود، زیرا هر گونه تغییر رفتار می‌تواند ما را با مشکل مواجه کند.

زالی ادامه داد: این ویروس فراز و نشیب‌های فراوان و ناشناخته‌ای دارد و باید برای تقلیل تعداد بیماران بستری شرایط بهداشتی را حفظ کنیم. ما در ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان شهر تهران را در زمره شهر‌های پرمخاطره در مواجه با ویروس کرونا قلمداد کرده ایم.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در روز‌های اخیر شاهد بازگشایی برخی از مشاغل بودیم که کم خطر بودند، اما استمرار بازگشایی کسب و کار‌ها به خود صاحبان آن‌ها باز می‌گردد و اگر صاحبان مشاغل پروتکل‌ها را رعایت کنند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت.

زالی خاطرنشان کرد:، اما متاسفانه این روز‌ها شاهد این هستیم که برخی از اصناف هنوز پروتکل‌های لازم را جدی نگرفته اند که این موضوع هم باعث ایجاد مشکل برای خود صاحبان صنوف و هم مشتریان آن‌ها خواهد کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا تهران رئیس ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایام دهه کرامت اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت در نشست خبری امروز سه شنبه 11 اردیبهشت گفت: امسال با توجه به اهتمام دستگاه‌ها و متولیان امر و اعضای ستاد، در جلسات هماهنگی و برنامه ریزی‌های جشن‌های دهه کرامت اقدامات خوبی انجام شده است و در نشست امروز هم شعار‌های محوری ۱۱ گانه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد.

وی با بیان اینکه شعار‌های محوری این دهه در قالب ۱۱ شعار محوری در نظر گرفته شده است، افزود: به همین منظور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به نام بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب مزین شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: شنبه ۲۲ اردیبهشت به شعار زیست عفیفانه به رسم بانوی باکرامت و مهربانی، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، شهر مقدس قم، حرم اهل بیت (ع) خاستگاه انقلاب اسلامی؛ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار ملی؛ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی؛ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت حضرت شاهچراغ (ع)، امین ولایت، عزیز برادر انتخاب شده است.

حجت الاسلام خداداده؛ پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت مساجد تراز اسلامی، خاستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی؛ جمعه۲۸ اردیبهشت مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه ساز ظهور منجی بشریت؛ شنبه ۲۹ اردیبهشت ایمان و امید، نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت خاندان موسی بن جعفر (ع) الگوی خانواده ایمانی و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی را دیگر شعار‌های محوری این دهه اعلام کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت همچنین با اشاره به جزئیات جشن‌های دهه کرامت گفت: جشن زیرسایه خورشید در اغلب استان‌ها و برخی کشور‌ها برگزار می‌شود و امسال برای هفدهمین سال در روستا‌ها و شهر‌های کوچک و بزرگ هم برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»