Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:06:29 GMT

ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ تمرینات را شروع می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۸۹۲۴

ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ تمرینات را شروع می‌کند

تیم فوتبال ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ اعلام کرد که رسما از روز دوشنبه تمرینات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از آنکه مقامات ایالت امیلیا رومانیا اعلام کردند که تیم‌های حاضر در این منطقه می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی می‌توانند تمرینات خود را از سر بگیرند، تیم ساسولو ایتالیا در این باره اعلام آمادگی پیگیری تمرینات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ اعلام کرد که رسما از روز دوشنبه تمرینات خود را آغاز می‌کند.

در این میان البته تیم‌های پارما و اسپال هم در ایالت حضور دارند اما آن‌ها اقدامی برای آغاز تمرین نخواهند کرد و تا اعلام مقامات دولتی منتظر خواهند ماند تا پروتکل‌های بهداشتی مربوطه به طور رسمی مشخص گردد.

بر این اساس بازیکنان ساسولو فقط دسترسی به زمین چمن خواهند داشت و در محیط های رختکن، سالن بدنسازی و محیط اداری ممنوع خواهد بود.

درباره حضور بازیکنان در تمرین هم شرایط سفت و سختی در نظر گرفته شده و از روز دوشنبه تا جمعه، بازیکنان به گروه‌های 6 نفره تقسیم می‌شوند تا در 3 زمین تمرین، به تمرینات خود بپردازند. به طوری که نیمی از هر زمین، سهم بازیکنان خواهد بود.

کادر فنی در این تمرینات حضور فیزیکی ندارند و تنها کادر درمانی و پزشکی در محل حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا سری آ تیم سری تمرینات خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی