Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا ساکت، مشاور مهدی تاج، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که به دلیل بازنشستگی در آذر ۹۷ از دبیرکلی فدراسیون کنار گذاشته شد تا ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست جانشین او شود تا قبل از حضور مهدی محمدنبی در فدراسیون همه کاره مرکز ملی فوتبال بود و در این میان تصمیم نهایی از سوی ساکت اتخاذ می‌شد که انتقاد اهالی فوتبال را در برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این موارد انتخاب اسماعیل قاسمی، مشاور ساکت به عنوان سرپرست یا مدیر تیم اعزامی نوجوانان کشورمان به تورنمنت چین در تیر ۹۸ بود که البته بازیکنان این تیم در قالب تیم دوم به این تورنمنت رفتند و با ۲ شکست مقابل مالزی و کره جنوبی به کار خود پایان دادند.

در همان زمان فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به اینکه پیروز سیف الله پور، سرپرست وقت تیم ملی نوجوانان درگیر فراهم کردن شرایط اعزام تیم اصلی به تورنمنت کافا بوده قاسمی که مانند خود ساکت بازنشسته بوده و البته به زبان انگلیسی مسلط نیست همراه تیم دوم نوجوانان به چین رفت.

مدتی پس از رقابت‌های مقدماتی نوجوانان پیروز سیف الله پور از سمت خود در تیم نوجوانان استعفاء داد تا اسد حاج محمد، یکی از داوران جوان لیگ برتری و از کارمندان فدراسیون جانشین او شود.

با این وجود شنیده می‌شود این سرپرست جوان نقش محوری در اقدام‌های مدیریتی تیم نوجوانان نداشته و قاسمی در امور مربوط به تیم نوجوانان اختیارات زیادی داشته است.

با این وجود این روز‌ها با توجه به اینکه جدایی محمدرضا ساکت از مرکز ملی فوتبال در حالت قطعی شدن است، قاسمی هم دیگر اختیاری ندارد و به نوعی می‌توان گفت او همراه با همکار قدیمی اش از فدراسیون رفتنی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدرضا ساکت فدراسیون فوتبال اسماعیل قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم