Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:39:58 GMT

لرستان|سهام دولت با تخفیف ۲۰ درصد به مردم واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۹۳۰۸

لرستان|سهام دولت با تخفیف ۲۰ درصد به مردم واگذار می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان با اشاره به واگذاری سهام دولت به مردم گفت: واگذاری سهام دولت از طریق پذیره‏‌نویسی واحدهای سرمایه‏‌گذاری صندوق «سرمایه‌‏‌گذاری قابل معامله یکم» انجام می‌شود. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

ماندگار مرادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی و سیاست‌های دولت مبنی بر رهایی از تصدی‌گری سهام اظهار داشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت قصد دارد باقیمانده سهام خود در شرکت‌های دولتی، بانک‌های ملت، تجارت، صادرات ایران و بیمه‏‌های البرز و اتکایی امین را به عموم مردم واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واگذاری سهام دولت از  چهاردهم تا سی‌ام اردیبهشت ماه از طریق پذیره‏ نویسی واحدهای سرمایه‏‌گذاری صندوق «سرمایه‌‏‌گذاری قابل معامله یکم» انجام خواهد شد و فرصت بی‏‌نظیری برای ورود آحاد جامعه به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های معتبری است که دولت با هدف مردمی‌کردن اقتصاد و امکان دسترسی آحاد مردم کشور به بازار سرمایه و انتفاع از رشد این بازار  قصد انجام آن را دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان با اشاره به میزان واگذاری سهام دولت به مردم عنوان کرد: سقف سرمایه‌گذاری برای هر شخص با کد ملی، بیست میلیون‌ریال با 20 درصد تخفیف تعیین شده و جهت پذیره‌نویسی دریافت سهام دولت محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

وی بیان کرد: پذیره‏‌نویسی واحدهای سرمایه‏ گذاری موضوع این دستورالعمل صرفاً شامل اشخاص حقیقی ایرانی بوده و اشخاص حقوقی نمی‌توانند در پذیره‏‌نویسی شرکت کنند و استفاده از حساب آن‌‏ها برای پرداخت وجوه امکان‏‌پذیر نیست و همچنین پذیره‏‌نویسی واحدهای سرمایه‌‌‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله یکم برای اشخاص دارای کد معاملاتی (کد بورسی) از طریق کارگزاری‏‌های بورس و سامانه‌‌های آنلاین معاملاتی، درگاه‌‏های غیر حضوری و حضوری و بانک‏‌های منتخب و برای اشخاص فاقد کد معاملاتی (کد بورسی)، از طریق درگاه‏‌های غیر حضوری و حضوری بانک‌‏های منتخب امکان پذیر است.

امیرآبادی:دولت برنامه‌ای برای واگذاری سهام عدالت به شاغلین آزاد ندارد/ در مجلس آینده این بی‌عدالتی را تمام می‌کنیممحرومیت برخی کارگران از سهام عدالت/ ضرورت برنامه‌ریزی دولت برای جاماندگانامکان پذیره نویسی سهام دولت از طریق اپلیکیشن موبایلی/ نیازی به مراجعه حضوری نیستمرادی‌فر گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هموطنان جز در موارد ضروری از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها و کارگزاری‌ها جداً پرهیز کرده و پذیره نویسی را از طریق مراجعه غیرحضوری به کارگزاری‌ها و سامانه‌های آنلاین معاملاتی و همچنین  درگاه‌های غیرحضوری بانک‌ها انجام دهند.

وی تصریح کرد: متقاضیان دارای حساب در هریک از بانک‏‌های منتخب می‌‏توانند از طریق مراجعه به درگاه‏‌های غیرحضوری و حضوری که توسط بانک‏‌های مربوطه اطلاع‌رسانی خواهد شد و با ورود  اطلاعات مورد نیاز، نسبت به پذیره‏‌نویسی واحدهای سرمایه‌‌گذاری اقدام کنند ولی چنانچه متقاضی به درگاه‌های غیرحضوری و حضوری بانک منتخبی که در آن بانک فاقد حساب است مراجعه کنند، بانک‌ها مکلف به پذیرش وی و دریافت اطلاعات مطابق بند(8) این دستورالعمل هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان خاطرنشان کرد: داشتن کد معاملاتی (کد بورسی) برای پذیره‏‌نویسی الزامی نیست بر‌همین اساس متقاضیان می‌‌توانند به تدریج طی ماه‌‌های آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد معاملاتی (کد بورسی) مطابق رویه‌ های شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی و تسویه وجوه اقدام کنند.

انتهای پیام/645/ ز R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امور اقتصادی و دارایی نویسی واحدهای سرمایه واگذاری سهام دولت حضوری و حضوری کد معاملاتی کد بورسی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها