Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:03:35 GMT

اپلیکیشن "پوز"در قم راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۰۹۷۵۹

اپلیکیشن 'پوز'در قم راه اندازی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، سید ابراهیم صحفی،رئیس اتحادیه صنف بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذایی قم اظهار داشت: با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جهت حفظ سلامت ویزیتور و بازاریابان تصمیم به نصب اپلیکیشن پوز کردیم.

او افزود: اپلیکیشن "پوز" با نمایش تصاویر و کلیپ و مشخصات کامل و قیمت و تخفیفات کالا‌های هر یک از پخش‌های مویرگی و بنکداری‌های تحت پوشش اتحادیه بنکداران قم، امکان انتخاب و ارسال سفارش کالا به همان پخش را در سریع‌ترین زمان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم با اشاره به مزایای اپلیکیشن "پوز" بیان کرد: سفارش کالا بر روی سیستم حسابداری پخش نمایش داده می‌شود تا نسبت به صدور فاکتور و ارسال کالا اقدام شود.

صحفی تصریح کرد: سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند با نصب اپلی کیشن "پوز" از بازار یا پلی استور و دریافت رمز از یکی از پخش‌های مواد غذایی در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی ایام تعطیل نسبت به بررسی کالا‌ها و ارسال سفارش خرید انواع مواد غذائی، بهداشتی و ... اقدام کنند.

او عنوان کرد: این اپلیکیشن با همکاری اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی در قم با هدف توزیع صحیح و سریع کالا راه‌اندازی شده است. امیدواریم که با راه‌اندازی این اپ خیلی از مشکلات جهت انتخاب کالا و ارسال سفارش خرید کالا به بنکداران و پخش‌های مویرگی رفع شود و در کوتاه‌ترین زمان کالا تحویل واحد‌های خورده فروشی شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی نرم افزار ویروس کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۰۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا