Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:45:38 GMT

واکنش ترامپ به اولین ظهور علنی کیم جونگ اون

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۰۳۶۳

واکنش ترامپ به اولین ظهور علنی کیم جونگ اون

در حالی که رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه و پس از حضور رئیس کره شمالی در انظار عمومی پس از غیبت ۲۰ روزه حاضر به اظهار نظر در این باره نشده بود در حساب توئیتری خود به آن واکنش نشان داد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به ظاهر شدن دوباره کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی در انظار عمومی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توئیتر خود نوشت: من به شخصه از اینکه او برگشته و حالش خوب است، احساس خوشحالی می‌کنم.

ترامپ در کاخ سفید و پیش از عزیمت به سمت کمپ دیوید به خبرنگاران گفته بود: ترجیح می دهم هنوز درباره این موضوع اظهار نظر نکنم. ما در زمان مناسب در این باره صحبت خواهیم کرد.

خبرگزاری سی‌ان‌ان دو هفته پیش در گزارشی مدعی شده بود که کیم جونگ اون پس از عمل جراحی قلب، به شدت بیمار شد و پس از آن بود که خبرهای ضد و نقیضی حتی درباره مرگ وی منتشر شده است.

رئیس کره شمالی در مراسم پایان ساخت کارخانه تولید کود شیمیایی فسفاته «سونچان» در جنوب استان پیونگ‌یانگ در انظار ظاهر شد و به همه شایعات در خصوص خود پایان داد.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,87,1128/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر

 دیلی میل نوشت: کیم جونگ اون حاکم کره شمالی در مراسم افتتاح ۱۰ هزار خانه با تیپ جدید مورد تحسین مردم قرار گرفت! وی در حالی که روی فرش قرمز راه می‌رفت با شلوار بسیار گشاد دیده شد.

کیم هنگام ورود به این رویداد در پیونگ یانگ به مناسبت تکمیل مرحله دوم ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی، برای جمعیتی که او را تحسین می‌کردند دست تکان داد.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

tags # کیم جونگ اون سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر