Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص حمایت نقدی این بنیاد از بیش از ۴۸ هزار خانواده محروم سیستان و بلوچستان شامل خانواده‌های در نوبت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، خانواده‌های آسیب پذیر عشایر، زندانیان نیازمند، فاقدین شناسنامه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پرویز فتاح ٢٧ فروردین‌ماه امسال خبر داد: با توجه به اینکه خانواده‌های فاقد شناسنامه که عمدتاً در استان سیستان و بلوچستان به واسطه همجواری با کشور افغانستان قرار دارند، از دریافت یارانه و کمک‌های معیشتی سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد و سازمان بهزیستى محرومند، بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت در شرایط فعلی که مشکلات معیشتی، اقشار آسیب‌پذیر جامعه و از جمله این عزیزان را به شدت تهدید می‌کند، برای بیش از ۲۶۰۰ خانواده بدون شناسنامه این استان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هدیه در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قرار است این هدیه در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای توزیع میان این خانوار‌ها قرار گیرد، افزود: علاوه بر این مبلغ، مقرر شد به بیش از ۶۷۰۰ خانواده اتباع و مهاجرین خارجی که دارای همسر (زن) ایرانی هستند نیز هدیه‌ای ۴۰۰ هزار تومانی از سوی این بنیاد تخصیص داده شود.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: همچنین با پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان، بیش از ۳۸ هزار خانواده در نوبت حمایت کمیته امداد و بهزیستی، خانواده‌های آسیب‌پذیر عشایر، خانواده زندانیان نیازمند و خانواده‌هایی که در این استان تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند، هدایایی را به تناسب افراد تحت پوشش خانوار‌ها از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دریافت مى‌کنند.

به گفته فتاح، بر اساس تصمیم اتخاذ شده برای این ۳۸ هزار خانوار، خانواده‌های تک نفره هدیه‌ای ۲۰۰ هزار تومانی، خانواده‌های ۲ نفره هدیه‌ای ۳۰۰ هزار تومانی، خانواده‌های ۳ و ۴ نفره هدیه ۴۰۰ هزار تومانی و خانواده ۵ نفره و به بالا هدیه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی از سوی بنیاد مستضعفان دریافت خواهند کرد.   پرویز فتاح در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو از شیوه ارائه‌ی این هدیه نقدی و گزارش صحت عملکرد در پرداخت آن به خانواده‌های مستضعف می‌گوید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان پرویز فتاح مناطق محروم فاقد شناسنامه کرونا در ایران بنیاد مستضعفان هزار تومانی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، انسیه خزعلی در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد، افزود: این دوره برای بیدار سازی والدین نسبت به خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.   او با بیان اینکه باید به پرورش توجه شود و ما تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم، از شرکت کنندگان خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.   این مسئول تاکید کرد: در این قرارگاه‌ها راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه دهید تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه دهید که ما پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.   خزعلی افزود: بعد از شش ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.   معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن برای دنیا و به خصوص جهان اسلام، تصریح کرد: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی است و برای مقابله با آن، رییس جمهور، جنبش تهعد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.  

دیگر خبرها

  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی