Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار اسناد کمک مالی یکی از اعضای هیأـ مدیره باشگاه استقلال به این مجموعه در ازای بازگشت دوباره اش به وام دهنده هواداران این تیم را به شدت متعجب کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسناد غیر قابل باوری از درون باشگاه استقلال به بیرون منتشر شده که ثابت می کند اعضای هیأت مدیره این باشگاه بین خودشان قول و قرارهای مالی گذاشتند و پولی به هم قرض دادند که نه تنها باشگاه سودی بابت ن نکرد بلکه حالا باید ضررش را هم بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این شکل که باشگاه بابت هر یک روز دیرکرد در پرداخت بدهی اش به عضو هیأت مدیره خودش، باید 50 میلیون تومان جریمه بدهد!

در این شرایط سکوت وزارت ورزش بیش از هر صدایی روی اعصاب طرفداران تیم است! چرخی در فضای مجازی مشخص می کرد هواداران استقلال از وزارت ورزش توقع داشتند نسبت به این رخداد عجیب واکنش نشان بدهد. طرفداران نگران تیم می پرسیدند؛ آقای وزیر کجایی! دقیقا کجایی؟ چون هیچ واکنشی یا موضعی در این باره اتخاذ نشده است.

عبدالرضا موسوی، امیرحسین فتحی و اسماعیل خلیل زاده که امضای هر سه این افراد پای برگه قرارداد مربوطه است، منصوبین وزیر ورزش یعنی مسعود سلطانی فر هستند. مردم می پرسیدند چطور کسی از وزیر سئوال نمی کند، چرا مدیرانی که آوردی چنین قرارداد سراسر ضرری را برای باشگاه استقلال بسته اند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت ورزش سلطانی فر تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دوم استقلال زنده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری 85 درصد سهام این باشگاه به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

یکی از محورهای جلسه، تأکید علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تشکیل تیم «ب» استقلال در جهت پشتوانه تیم بزرگسالان و فروش بازیکنان و درآمدزایی بود.

بحث استعدادیابی و مسئولیت اجتماعی و ... دیگر مباحثی بود که از سوی علی عسگری مطرح شد و در هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

باشگاه استقلال در سالیان دور تیم «ب» داشت که مقرر شد مجددا این اتفاق بیفتد و سهامدار جدید آبی‌ها دستور با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر تیم دوم داده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود