Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@19:07:49 GMT

احداث ۴۰ پارک محله‌ای در تبریز طی سال‌جاری

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۰۷۱۳

احداث ۴۰ پارک محله‌ای در تبریز طی سال‌جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احداث ۴۰ پارک محله در سال‌جاری نیز خبر داد و گفت: ۲۳ پارک در سال گذشته احداث کرده‌ایم و هفت پارک را نیز به علت شیوع کرونا نتوانستیم افتتاح کنیم و در کنار آن امسال ۴۰ پارک محله‌ای نیز احداث می‌کنیم.

ایرج شهین باهر در دیدار با فعالان جامعه کارگری و بازنشستگی تبریز، ضمن تبریک هفته کارگر افزود: بدون تعارف باید بگوییم اگر امروز به عنوان زیباترین و تمیزترین شهر ایران انتخاب شده‌ایم، در سایه تلاش‌های قشر کارگر بوده و مدیون این عزیزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: روز کارگر، بهانه‌ای برای تشکر از زحمات یکساله فعالان حوزه کارگری است که جامعه ما مدیون فعالیت این قشر است.

وی با اشاره به ارج و قرب کارگران نزد پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: بوسه پیامبر(ص)   بر دستان پینه بسته کارگران نشانگر این است که توسعه، رفاه و آسایش جامعه تنها با دستان کارگر اتفاق می‌افتد.

اهمیت قشر کارگری در تحقق «جهش تولید»

شهردار تبریز ادامه داد: مؤلفه اصلی رهنمودهای رهبری نیز در تعیین شعار سال مبنی بر جهش تولید، بر روی همین اصل استوار است که اهمیت ویژه‌ای به قشر کارگری جامعه بدهیم و شاید این توجه به کارگران، رمز شعار سال باشد.

وی، سال جدید را سال شکوفایی شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف شهری عنوان کرد و افزود: پیگیر اجرای پروژه‌های شهری در سال ۹۹ هستیم و با اتمام و بهره‌برداری از چندین پروژه در شهر، امسال شاهد شکوفایی شهرداری تبریز خواهیم بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تکیه بر درآمدهای امسال، پروژه‌های تصویب شده توسط شورای محترم شهر اجرایی شود.

شهین‌باهر یادآور شد: با تکیه بر زحمات قشر کارگر و همیاری آن‌ها، امسال در تمام حوزه‌ها بهتر از سال گذشته عمل می‌کنیم و از خداوند نیز خواسته‌ایم که با حل مشکلات، روز به روز به سمت بهبود و موفقیت قدم برداریم.

وی با اشاره به پرداخت بدهی‌های مدیریت قبلی شهرداری، گفت: باوجود مشکلاتی که در دوره قبل مدیریت شهرداری به خصوص در حوزه مالی وجود داشت، توانسته‌ایم تمام بدهی‌های شهرداری را پرداخت کرده و امروز تنها شهری باشیم که هیچگونه بدهی ندارد.

معادل بودجه شهرداری، بدهی پرداخت کرده‌ایم

وی ادامه داد: از دو سال و نیم پیش در حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد، یعنی معادل بودجه خودمان، بدهی پرداخت کرده‌ایم، آن هم در شرایطی که رکود کامل در حوزه‌های ساختمانی و عمرانی حاکم شده و ساخت و ساز به عنوان مهمترین حوزه درآمد شهرداری کاهش یافته است.

شهردار تبریز با اشاره به پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری یادآور شد: علی رغم برخی محدودیت‌ها، از جمله در بحث بیماری کرونا که موجب کاهش میلیاردها تومان درآمد شهرداری از طریق بخشودگی اجاره‌بهای ۱۱هزار واحد تجاری و یا تخفیفاتی که برای تعرفه‌های عوارض مطابق سال قبل داده‌ایم، با هزینه‌های سال جدید حقوق می‌دهیم و با نرخ سال گذشته درآمد داریم.

اجازه نمی‌دهیم حقوق کارکنان و کارگران در این شرایط مالی با تاخیر پرداخت شود

وی ادامه داد: ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم که باید این پول را از طرق مختلف تهیه کنیم؛ از طرف دولت هم هیچگونه کمک مالی نداریم.

وی یادآور شد: در کنار این موضوع، تلاش داریم در حوزه‌های مختلف نیز کمک حال کارگران شهر باشیم، از جمله این برنامه‌ها "پویش رحمت" و حمایت از تمام افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا خانه‌نشین شده و درآمدی ندارند.

شهین باهر خاطرنشان کرد: تمام اقشار و گروه‌های مردمی که از این ناحیه متضرر شده‌اند، از طریق انجمن‌های اسلامی مساجد شناسایی و تا به امروز ۱۰ هزار بسته شامل ۱۲ قلم جنس میان این عزیزان توزیع شده است.

وی افزود: این پویش کاملا مردمی بوده و متشکل از مردم و خیرین شهر است و ما نیز فارغ از فعالیت‌های روزمره خود، در کنار این پویش هستیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم  با اقدامات عملی، فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را در حوزه خودمان تحقق بخشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز روز کارگر بدهي پارك قشر کارگر حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت