Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@13:52:06 GMT

جشن تولد ژاپني در آمريکا!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۰۸۲۹

جشن تولد ژاپني در آمريکا!

در آستانه 20 سالگی تویوتا پریوس در بازار آمریکا، این خودروساز ژاپنی بنا دارد تا نسخه ویژه تویوتا پریوس را معرفی کند.

 

به گزارش پول نيوز، تویوتا پریوس در سال 1997 میلادی برای اولین بار معرفی شد و شرکت سازنده تا به امروز موفق به فروش 15 میلیون دستگاه از این خودروی هیبریدی در سرتاسر جهان شده است.

عرضه این تعداد خودروی هیبریدی تا کنون از انتشار 120 میلیون تن دی اکسید کربن در مقایسه با رقبای بنزینی جلوگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر موجب شده است تا پریوس در بازارهایی مثل آمریکا به برند انسان های دوستدار محیط زیست و افراد اقتصادی تبدیل شود.

تویوتا از سال 2017 تا امروز توانسته است 5 میلیون دستگاه پریوس را به مشتریان این خودرو واگذار کند که تقریبا رقمی بیش از دو برابر فروش پریوس از سال 97 تا 2017 می شود که نشان از استقبال بازار های جهانی از این هیبریدی ژاپنی دارد.

تویوتا که از سال 2001 پریوس را وارد بازار آمریکا کرد، در آستانه بیست سالگی پریوس در ینگه دنیا تصمیم دارد تا نسخه ویژه ای از این محصول را معرفی کند.

در حال حاضر اطلاعات اندکی از این خودرو در دسترس است اما رینگ های ویژه، نشان مخصوص بیست سالگی و دو رنگ خاص تنها اطلاعاتی است که از نسخه 20 سالگی تویوتا پریوس در بازار آمریکا منتشر شده است.

به گفته برخی منابع، توليد نسخه ویژه تویوتا پریوس از ماه ژوییه آغاز خواهد شد اما دور از انتظار نیست اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا این تاریخ دستخوض تغییر شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تویوتا پریوس هیبریدی آمریکا ژاپن پول نیوز اخبار خودرو تویوتا پریوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)