Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@05:32:36 GMT

کاناوارو: زیدان ضربه خوبی به ماتراتزی زد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۰۸۸۹

کاناوارو: زیدان ضربه خوبی به ماتراتزی زد

فابیو کاناوارو، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا در مورد درگیری فینال جام جهانی 2006 صحبت کرد.

به گزارش مشرق، در حالیکه زمان زیادی تا آغاز ضربات پنالتی فینال جام جهانی 2006 نمانده بود، زین الدین زیدان با ضربه سر به سینه مارکو ماتراتزی زد و به عقیده بسیاری این حرکت عجیب زیزو سرنوشت تیم قهرمان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در هفته های اخیر در مورد این صحنه عجیب در تاریخ فوتبال بارها بحث شده، ماتراتزی از خود دفاع کرده و ویلی سانیول، مدافع تیم ملی فرانسه نیز مدعی شد تا دو سال به همین دلیل با زیدان قهر بوده است.

حالا نیز فابیو کاناوارو در مورد آن صحنه صحبت کرده و مدعی شد ماتراتزی کارش را انجام داده است. جام جهانی 2006 در نهایت توسط همین بازیکن بالای سر رفت و باعث شد او آخرین مدافعی لقب گیرد که فاتح توپ طلا شده است.

فابیو کاناوارو گفت: "اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم در ان لحظات فقط سر و صدا می شنیدم. من سرم را چرخاندم و متوجه شدم ماتراتزی روی زمین افتاده است. من صدای ماتراتزی را شنیدم که می گفت زیدان با ضربه سر به من زده است. آیا ضربه ای که زیدان به ماتراتزی زد درد داشت؟ به نظر من بیشتر از درد بود، اما ماتراتزی وظیفه اش را انجام داده و خودش را به زمین انداخت. خداحافظ و ممنون، اما زیدان ضربه سر خوبی به ماتراتزی زد.

احتمال هدایت ناپولی؟ آنها در حال حاضر سرمربی خوبی روی نیمکت دارند. اما چه کسی وجود دارد که نخواهد سرمربی ناپولی شود؟ اکنون آنچه من را مشتاق کرده که این است که ماجراجویی هایم را ادامه داده و برای اتفاقات پیش رو آماده باشم."

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس فوتبال فابیو کاناوارو زین الدین زیدان تیم ملی ایتالیا تیم ملی فرانسه ماتراتزی ماتراتزی زد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)

ناتانیل چالوبا گل اول چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!