Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@17:09:31 GMT

کارگر ارومیه‌ای نمونه کشوری شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۰۹۳۶

کارگر ارومیه‌ای نمونه کشوری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نقی‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی افزود: امسال چهارمین بار طی پنج سال گذشته است که استان نماینده‌ای بین کارگران نمونه کشوری دارد که این امر نشان‌دهنده نبوغ و استعداد کارگران این خطه از کشور است.  

نقی‌زاده اضافه کرد: ۵۲۴ کارگر، گروه کار و واحد نمونه در سی ویکمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید آذربایجان‌غربی طی سال ۹۸ در فرآیند این جشنواره در سامانه ملی ثبت‌نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: جشنواره امتنان از کارگران وگروه‌های کار نمونه، هر سال با هدف تجلیل از فعالان این عرصه به‌منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: معیار انتخاب کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در مرحله ملی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط است.  

جشنواره امتنان از کارگران به صورت سالانه در آذربایجان‌غربی و کشور برگزار می‌شود و از بین صدها کارگر شرکت‌کننده، هیات داوران افرادی را به عنوان کارگران نمونه استانی انتخاب و به جشنواره کشوری معرفی می‌کنند.  

کد خبر 507432 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی کارگران استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی کارگران استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، نخستین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی‌درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی‌درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد شد و آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا