Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله احمدی روز یکشنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: این محموله به ارزش ۱۰۰ هزار دلار معادل ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که در رونق اقتصاد منطقه موثر و حرکتی برای حضور و فعالیت هرچه بهتر و بیشتر تجار و بازرگانان در این بندر خواهد شد.

وی گفت: این محموله با یک فروند کشتی متعلق به تجار بومی این شهرستان است به مقصد کشور کویت بارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر گمرک بندر دیر افزود: گمرک این بندر آمادگی کامل دارد که به صورت شبانه روزی تشریفات گمرکی صادرات را درکمترین زمان ممکن انجام دهد.

وی در ارتباط با ظرفیت اسکله بندر دیر اضافه کرد: اسکله تجاری بندر دیر با ظرفیت پهلوگیری ۱۰ لاندی گراف و ۶ شناور چوبی و سنتی می‌تواند بارگیری همزمان کالاهای صادراتی به کشورهای مختلف بویژه حوزه خلیج فارس داشته باشد

احمدی اضافه کرد: در زمان حاضر تجار و بازرگان این شهرستان صادرات کالا را به کشور قطر بصورت مداوم انجام می‌دهند که باعث رونق این بندر در سال‌های اخیر شده‌است و هم اکنون بازرگانان این بندر از کشور امارات نیز  درخواست صادرات کالا دارند که امیدواریم این مهم در سال جاری محقق شود.

وی گفت: کاهش هزینه حمل و نقل کالا، نزدیکی به کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس بویژه قطر و قرار گرفتن در کنار مرز از مزیت‌های بندر دیر است.
بندردیر(dayyer) در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر و در کنار دریای نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دلار کاهش هزینه کشتی کویت میوه و تره بار سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

عبدالله شاهینی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

وی افزود: این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال ۱۳۹۴ شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

کد خبر 6093865

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی