Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@14:44:59 GMT

تبادل آتش بین دو کره

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۰۶۶

کره جنوبی اعلام کرد دو گلوله به سمت کره شمالی شلیک است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سئول اعلام کرده این اقدام در پاسخ به شلیک گلوله از خاک کره شمالی صورت گرفته است.   این در حالی است که تاکنون منابع خبری، گزارشی از شلیک گلوله از کره شمالی به سمت همسایه جنوبی منتشر نکرده اند.  در حالی که رویترز گزارش داده خبری از خسارت احتمالی دریافت نشده برخی منابع اعلام کردند این تبادل آتش زخمی‌هایی برجا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کره جنوبی جنوبی مدعی است در ساعت ۰۷:۴۱ به وقت محلی چندین گلوله از سمت کره شمالی به یک واحد نگهبانی واقع در شهر مرزی "چئوروان" کره جنوبی شلیک شد که هیچ خسارت مالی یا جانی به همراه نداشت، اما باعث شد تا نیرو‌های مرزی کره جنوبی یه این تیراندازی با دو بار گشودن آتش متقابل پاسخ دهند.

این حادثه در واقع در منطقه مرزی خلع سلاح شده دو کره رخ داده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی درگیری شلیک گلوله کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 پس از افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه، سارقین شامگاه دهم اردیبهشت در حین سرقت شناسایی شدند و در حین تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند. در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد. لحظات تعقیب و گریز این زورگیرها و شلیک‌های متعدد به سمت موتورشان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • (تصاویر) M۱۰ Booker؛ جدیدترین زره پوش ارتش ایالات متحده
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد