Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@12:25:04 GMT

روزانه ۳ تا ۵ عملیات مارگیری در اصفهان انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۰۷۰

روزانه ۳ تا ۵ عملیات مارگیری در اصفهان انجام می‌شود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افزایش گزارش ورود مار به منازل و خودروی شهروندان اصفهانی طی یک ماه اخیر خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با آغاز فصل بهار و پایان خواب زمستانه مارها، مشاهده این حیوان در سطح شهر افزایش می‌یابد، اظهار کرد: در این فصل مار پس از خواب زمستانه بیدار شده و به دنبال تغذیه می‌گردد و در این بین تخم پرندگان محبوب‌ترین خوراکی برای این حیوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مارها به دنبال پیدا کردن لانه پرندگان از درخت بالا رفته و اغلب در نقاطی مانند زیر زمین و بین شکاف دیوارها به دنبال پیدا کردن لانه پرندگان هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه خانواده‌ها باید هنگام مراجعه به باغ و مزارع کشاورزی نکات ایمنی را نسبت به ورود مار به خودرو، سبد میوه و وسایل خود توجه داشته باشند، افزود: در منازل اطراف پارک‌ها، مزارع کشاورزی، دامپروری‌ها و گاوداری‌ها باید همیشه بسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه روزانه سه تا پنج مورد عملیات مارگیری در شهر اصفهان توسط نیروهای آتش نشانی انجام می‌شود، ادامه داد: البته باید توجه داشت که در همه نقاط شهر اصفهان عملیات مارگیری انجام شده اما در مناطق یاد شده تعداد بیشتری مشاهده شده است.

کد خبر 421812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مار سخنگوی آتش نشانی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، آتش پاد دوم حسن عظیمیان مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی مشهد با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام حریق در انبار و کارگاه بزرگ ذغال در جاده کنه بیست در ساعت ۱:۲۳ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۶،۱۵،۴۹ و ۴۱ به محل اعزام شدند.   وی گفت: با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر نقاط این کارگاه ۵۰۰ مترمربعی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۲:۲۶ دقیقه بامداد به پایان رسید.   مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد بیان کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید