Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-09@02:30:01 GMT

پایگاه اجتماعی جبهه پایداری بسیار نازل و رو به افول است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۱۴۳

عباس سلیمی نمین می گوید: باید اجازه دهیم تا جامعه بفهمد که عده و عُده و پایگاه اجتماعی جبهه پایداری چقدر است، قطعا آنها پایگاه اجتماعی بسیار نازلی دارند و رو به افول هستند. یعنی خیلی از کسانی که عضو شورای مرکزی آنها بودند به دلیل همین کارهای تخریبی که انجام می دادند از آنها جدا شدند هرچند آنها می توانند در مجلس بحث هایی را دنبال کنند ولی من فکر نمی کنم خیلی حائز اهمیت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: عباس سلیمی‌نمین، چهره سیاسی اصولگرا  دربار کارشکنی و سهم خواهی پایداری ها در جریان بستن لیست شورای ائتلاف و احتمال ادامه دادن این رویه در معادلات درون پارلمانی، گفت:  یک دلیل برای اینکه در انتخابات تلاش شد تا وحدت صورت بگیرد این بود که جلوی اختلافات گرفته شود ولو اینکه آن افرادی که دارند اختلاف می کنند اندک باشند.


وی افزود:لذا تلاش کردند که با دادن سهمی به جریان پایداری آنها را همراه کنند. این آدمها تعدادشان اندک است اما اهل درآوردن سر و صدای زیاد هستند(سر و صدایشان بیشتر از تعدادشان است)، اهل عقل و عدل معتقدند آنهایی که سر و صدا دارند را به گونه ای مدیریت کنند.

این تحلیلگر اصولگرا خاطرنشان کرد: شاید من چنین اعتقادی نداشته باشم، من معتقدم باید اجازه دهیم تا جامعه بفهمد که عده و عُده و پایگاه اجتماعی آنها چقدر است، قطعا آنها پایگاه اجتماعی بسیار نازلی دارند و رو به افول هستند یعنی خیلی از کسانی که عضو شورای مرکزی آنها بودند به دلیل همین کارهای تخریبی که انجام می دادند از آنها جدا شدند، هرچند آنها می توانند در مجلس بحث هایی را دنبال کنند ولی من فکر نمی کنم خیلی حائز اهمیت باشند.

سلیمی نمین در پاسخ به این سوال که «آیا فکر می کنید آن سهم دهی در جریان انتخابات، در مجلس هم برای کم کردن اختلافات بر سر صندلی های مهم ادامه پیدا کند؟»، گفت:بعید می‌دانم به آنها سهمی داده شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: پایداری ، ناطقان ، جبهه ، افول

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پایداری ناطقان جبهه افول پایگاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: محبوبیت جهانی آمریکا رو به افول است
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه
  • عضو جبهه پایداری: با کودک همسری مخالفم / مستنداتی علیه فرزین دارم!
  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • آب‌شرب شهرک سوخته امامزاده ابراهیم شفت پایدار شد
  • ثبت‌نام طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است