Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حکمت‌الله داودی شامگاه شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۹۹، در جلسه مشترک شورا و شهرداری قزوین با استاندار که با حضور جمعی از مسئولان در شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: اهمیت شورا به اندازه‌ای است که یک فصل و ۶ اصل از قانون اساسی به آن اختصاص پیدا کرده است.

داودی اضافه کرد: چهار بند از لایحه درآمد پایدار شهری در مجلس تصویب شده و بعد از اینکه در سال ۶۴ شهرداری‌ها خودکفا شدند، خوشبختانه اکنون درآمد پایدار در دستور کار مجلس قرار گرفته است و امیدواریم بقیه موارد هم تصویب و ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: قزوین یکی از استان‌هایی بود که همیشه بسیاری از موضوعات آن دچار چالش بود ولی بعد از حضور استاندار جدید، بخشی از این مشکلات حل شده، اما هنوز بعد از چهار ماه دستور کمربند شرقی به شهرداری ابلاغ نشده است.  

داودی با اشاره به مسائل مهم شهر قزوین، گفت: ورودی شهر، محله بلاغی، محله دباغان و کاهش تراکم در ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده، چهار مساله‌ای هستند که امروز شهر قزوین با آنها روبه‌رو است و باید اقدام جدی در این موارد انجام شود.

هر ماه یک طرح عمرانی در شهر قزوین افتتاح می‌شود

شهردار قزوین نیز در این جلسه گفت: بدون شک امسال، سال پرباری در بخش طرح‌های عمرانی قزوین خواهد بود و تلاش خواهیم کرد هر ماه یک طرح عمرانی را به بهره برداری برسانیم.

سیاوش طاهرخانی افزود: در این هفته شهرداری کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های مهمی را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: کلنگ زنی پروژه نسیم شمال، کلنگ زنی سوله ورزشی مشعلدار، ساخت پیاده رو خیابان راه‌آهن از سرپل تا ولی عصر از جمله طرح‌های منطقه یک است که در این هفته شاهد اجرای آنها بودیم.

طاهرخانی گفت: کلنگ زنی فاز ۳ بوستان امام علی(ع)، افتتاح پیاده رو سازی خیابان‌های حیدری، بوعلی و بلوار، افتتاح پیاده رو سازی چهارراه بنیاد تا کمربندی شهید بهشتی، افتتاح پیاده رو سازی از چهار راه فردوسی تا چهار راه بلوار و افتتاح پیاده رو سازی از عدل تا میدان حسن نصرالله ضلع شرق از جمله مهم‌ترین طرح‌های منطقه ۲ هستند.

وی افزود: افتتاح فاز اول طرح جاده قهرمانان سلامت بلوار امام علی(ع)، راه‌اندازی مسیر پیاده روی یک و نیم کیلومتری با سه هزار متر مربع فضای سبز و ۹۸ پایه چراغ و ۱۰ دستگاه ورزشی از مهم‌ترین عناوین طرح‌های منطقه سه هستند.

به گفته شهردار قزوین بسیاری از این طرح‌ها از طریق ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهند شد و البته چند پروژه مهم نیز با حضور استاندار قزوین راه‌اندازی و به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 507446 برچسب‌ها شورای شهر استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر استان قزوین افتتاح پیاده رو سازی شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم