Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:33:31 GMT

افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه‌های تاکسی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۴۵۷

ایسنا/همدان مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان اعلام کرد: از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه نرخ کرایه‌ها در تمامی خطوط شهر همدان ۳۰ درصد افزایش یافت.

میلاد کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به منظور رعایت اصول بهداشتی و ایمنی حدود ۲۵۰ خودرو مجهز به کارتخوان شده‌اند، افزود: ۱۰۰ خودروی دیگر نیز در شرف مجهز شدن به دستگاه کارتخوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس تعداد مسافرانی را که تاکسی‌ها و ون‌ها می‌توانند حمل کنند، کاهش داده و برای حفظ سلامت شهروندان بر روی اجرای آن نیز پافشاری می‌کنیم.

کریمی با بیان اینکه تاکسی داران مراحل پایانی دریافت وام دو میلیونی را می‌گذرانند، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود حدود ۴۰۰ بسته کمک معیشتی توسط شهرداری همدان تدارک دیده شده است تا به خانواده های مستحق و نیازمند تاکسیرانی داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نرخ کرایه تاکسی افزایش قیمت طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داود منظور در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.
تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.
نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229484 برچسب‌ها بودجه

دیگر خبرها

  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت