Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:40:00 GMT

جذب بیش از ۴ هزار پرستار خارج از بروکراسی اداری

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۱۷۶۹

سعید لک مسئول آموزش پرستاری وزارت بهداشت و مدیر پرستاری مراکز مراقبتی در سطح ملی مدیریت کرونا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶۵ درصد پرستاران در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی در سراسر کشور هستند.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰۵ مرکز مشاوره مراقبت در منزل به صورت شبانه روزی ویژه بیماران کرونایی فعال است، ادامه داد: بیش از ۳هزار پرستار علاوه بر نیروهای موجود به صورت داوطلب در مراکز درمانی و بیمارستان‌های مختص بیماران کرونایی خدمات مراقبتی در حال ارائه خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک  بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۴۵۶ پرستار خارج از بروکراسی اداری جذب شده و امیدواریم باهمکاری مجلس شورای اسلامی و تامین اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه مجوز استخدام نیروی پرستار برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم فراهم شود.

مسئول آموزش پرستاری وزارت بهداشت افزود: در راه خدمت به مردم همکاران عزیز ما با فداکاری و از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی تلاش می‌کنند. همچنین بیش از ۶۳ نفر از همکاران ایثارگر پرستار، پزشک و کادر درمانی در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود از دست دادند.

لک تاکید کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم ایجاد مراکز مراقبت پرستاری پس از ترخیص بیماران مبتلا به کرونا است که برای این منظور تخت‌های نقاهتگاهی در بیش از ۳۰۰ نقطه کشور راه اندازی شده است.

مسئول آموزش پرستاری وزارت بهداشت بیان کرد: تاکنون ۲ هزار نفر از بیماران از مراکز مراقبتی ترخیص و خدمات مراقبتی را دریافت کرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بیماران کرونایی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید