Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سیدصادق حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کشور ما پس از دوران شکل‌گیری انقلاب دچار بحران‌های مختلف شده اما همواره توانسته از این مشکلات سربلند بیرون آید چرا که ملت ایران همگام و همراه با یکدیگر پشت نظام خود ایستاده‌اند و در راستای اهداف این نظام حرکت می‌کنند.

وی افزود: در همین بحرانی که امروزه درگیر آن هستیم می‌بینیم علیرغم اینکه تمام کشورهای دنیا با آن درگیر هستند اما رسانه‌های ضدانقلاب و خارجی تنها مسائل و مشکلات ایران را بزرگ نمایی می‌کنند و در راه مبارزه با ویروس کرونا موفقیت‌هایی که به دست آمده را عنوان نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در کشور با کمبود برخی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی مواجه شدیم اما به همت مردم و به پشتوانه نظام این مشکلات امروز حل شده و می‌بینیم که در این رابطه کمترین مشکلی وجود ندارد.

سردار حسینی یادآور شد: علیرغم تمام این تلاش‌ها بازهم رسانه‌های ضدانقلاب اخبار دروغین در خصوص وضعیت ایران منتشر می‌کنند در حالی که عنوان نمی‌کنند در کشورهای اروپایی و حتی آمریکای به ظاهر متمدن مردم چگونه به فروشگاه‌ها هجوم آورده‌اند.

وی بیان کرد: امروز می‌بینیم کادر درمان و پزشکی ما مانند کشورهای غربی از کیسه‌های زباله و نایلون‌های معمولی در مراکز درمانی استفاده نمی‌کنند بلکه به راحتی ماسک، دستکش و حتی لباس‌های ایزوله در اختیار آنها قرار گرفته تا در معرض خطر قرار نگیرند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رسانه‌های غربی از این همدلی و عملکرد مردم خیر و پشتیبانی‌های نظام و دولت در تعجب هستند و جرات بیان این حقایق را ندارند و تنها به دنبال انعکاس اخبار منفی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند.

سردار حسینی اظهار داشت: حتی در بحث مشکلات معیشتی نیز می‌بینیم که نه تنها مردم در صف برای گرفتن غذا نبودند و دولت را در این زمینه مورد فشار قرار ندادند، بلکه عده‌ای از همین مردم شب‌ها بدون آنکه دیده شوند به نیازمندان و فقرا کمک کردند تا نشان دهند نوع دوستی و حس انسان دوستی در ایرانیان همیشه وجود دارد.

وی به فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی مردم کشور در این مدت نیز اشاره کرد و افزود: مردم فرهنگی و انقلابی کشور در این مدت در راستای تفکرات انقلابی خود اقدامات پسندیده‌ای انجام دادند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: فرهنگ انقلابی یعنی اینکه صاحب خانه‌ها در این مدت اجاره منازل را نگرفتند، صاحب مغازه‌ها اجاره مغازه‌ها را بخشیدند و کارکنان دولت بخشی از حقوق خود را به فعالیت‌های خیرخواهانه اختصاص دادند.

سردار حسینی یادآور شد: در همین مدت درگیری کشور با بحران کرونا بیش از ۴.۵ میلیارد تومان اقلام بهداشتی و غذایی بین افراد نیازمندی که نه جزء افراد تحت حمایت کمیته امداد و نه جزء افراد تحت حمایت بهزیستی و موسسه‌های خیریه بودند، توزیع شده است و این به معنای واقعی فرهنگ انقلابی است.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه نیز در کنار نظام و مردم در این مدت توانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و توانستند اثرگذاری خود را به خوبی در مقابل جنگ روانی که دشمنان نظام با هزینه کرد میلیاردها دلار به راه انداخته بودند، نشان دهند و اتاق فکر آنان را با شکست مواجه کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در این شرایط سخت بسیاری از کشورهایی که ادعای دوستی با ما را داشتند حتی کوچک‌ترین حمایتی از ما نکردند چرا که مواجب بگیر دولت‌های غربی و امریکایی هستند که در اداره کشور خود نیز باز مانده‌اند.

سردار حسینی اظهار داشت: در این وضعیت اما نظام، دولت و ملت انقلابی ایران خود را نباختند و توانستند با بهره‌گیری از نبوغ جوانان خود بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را حل کنند.

وی افزود: ما امروز در حوزه‌های مختلف نظامی، پزشکی، هسته‌ای، دفاعی و غیره به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته‌ایم که دشمنان تاب شنیدن و دیدن این موفقیت‌ها را ندارند و به هر دری می‌زنند تا این موفقیت‌ها را کتمان کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در همین بحث ماهواره چند روز پیش و در بحران کرونا به فضا پرداخت شد، دشمنان نظام و رسانه‌های ضدانقلاب ابتدا ادعا کردند که این یک دروغ از سوی مسئولان نظام است، بعد گفتند این کار اتفاق افتاده اما با شکست مواجه شده و در نهایت وقتی آمریکا بر انجام این کار صحه گذاشت، رفتار و گفتار خود را تغییر دادند و از این در که هزینه‌های ساخت این ماهواره را باید به مردم پرداخت می‌کردند، وارد شدند تا مردم انقلابی را در مقابل نشان قرار دهند.

سردار حسینی یادآور شد: خوشبختانه امروز دیگر مردم نسبت به رفتار و گفتار دشمنان نظام و رسانه‌های غربی و ضدانقلاب آگاهی کامل دارند و با این رفتارها نمی‌توانند شائبه‌ای در دل مردم انقلابی کشور نسبت به فعالیت‌های نظام و خدماتی که به آنان عرضه می‌شود، ایجاد کنند.

کد خبر 4915041

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی ویروس کرونا ماهواره ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انجام عمل سخت است ولی حفظ و نگهداری آن از انجام عمل سخت‌تر است. در تاریخ نمونه‌ها فراوان است به طور مثال شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد اما در یک لحظه آن را بر باد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است زیرا گلوگاه انقلاب اسلامی آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های تربیت فرزندان انقلاب راه پیدا کنیم باید معلمی در تراز انقلاب اسلامی که نمونه آن شهید مطهری است، داشته باشیم.

وی افزود: اگر امروز در عرصه معرفتی پیش رفته‌ایم حاصل زحمات حوزه‌های علمیه در سراسر کشور به ویژه قم است که محصول آن امام عظیم‌الشأن، مقام معظم رهبری و پس از آنها علمای بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: اگر بخواهیم در انقلاب اسلامی بعد از ۴۵ سال به سمت‌وسویی برویم که نیروهای پا به کار انقلاب را تحویل جامعه بدهیم که یکی از حلقه‌های مفقوده است، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شود، تصریح کرد: شخصی که می‌خواهد فرزند ما را تربیت کند باید اول خودش تربیت شده باشد؛ لذا وزیر آموزش و پرورش و مجموعه فعال در این زمینه باید زحمت‌هایی را برای خود متحمل کنند که دستاورد آن را در انقلاب اسلامی ببینیم. در استان خوزستان نیز همین گونه است همه اشخاص باید کمک کنند تا سربازان در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه بدهیم.

وی بیان کرد: مجموعه افرادی که در کشور فعالیت می‌کنند، انقلابی هستند به تعبیر حضرت آقا در کل کشور ممکن است در خیلی از مسائل اقتصادی خودشان را نشان ندهند ولیکن من نسبت به عملکرد این دولت خیلی خوشایند هستم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۱۰ هزار کارخانه‌های خرد و کلان که در این کشور تعطیل شده بودند به فعالیت برگشتند اما با نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم که باید تلاش کنیم در این فرصت باقی مانده بتوانیم برای رسیدن به نقطه مطلوب به کارها شتابی بدهیم. همچنین با توجه به فرمایش آقا که امسال را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است اکنون دیگر کارها به تولید بسنده نمی‌شود.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر در این مشارکت تسهیلگری از ناحیه دولتمردان اتفاق بیفتد و مردم را به معنای واقعی سهیم کنیم، امسال می‌توانیم ثمره شعار سال را بچشیم.

وی با بیان اینکه تقریباً ۳۰ شهرستان در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: کارهای خیلی خوبی صورت گرفته اما اگر در هر شهرستان و شهرهای آن در یک تا ۲ نقطه که مورد نظر مردم است، کار محقق شود تا مردم ببیند می‌توانید به عنوان الگو معرفی کنید، لذا شهرداری‌ها و شورای شهر تلاش کنند تا این اتفاق صورت گیرد.

کد خبر 6091536

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود