Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی در منطقه لاتزیو ایتالیا با محدودیت‌های امنیتی جدید از جمله آزمایش ابتلا به بیماری، ماسک صورت و رعایت فاصله به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

صنعت فیلم رم از روز دوشنبه قرار است دوباره آغاز به کار کند، اما تحت شرایط و محدودیت‌های بهداشتی و امنیتی؛ کشور ایتالیا در حال ورود به فاز دوم قرنطینه به دلیل کروناست و میزان محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها در این کشور تا پایان سال به تدریج کمتر و کمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا، به عنوان کشوری که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا در اروپا خورده، مشتاق است تا هرچه زودتر فعالیت‌های اقتصادی خود را آغاز کند، اما همچنان باید احتیاط داشته باشد و با رعایت فاصله اجتماعی و دیگر شرایط لازم از شیوع دوباره کووید ۱۹ جلوگیری کند.

به همین دلیل تولیدات تلویزیونی و سینمایی قرار است از منطقه لاتزیو، جایی که مرکز صنعت سرگرمی این کشور در مرکز رم قرار دارد کار خود را آغاز کند. کسانی که باید در این مکان‌ها کار کنند می‌دانند که این فیلمبرداری معمولی و مثل همیشه نخواهد بود.

محل‌هایی که فیلم‌ها و محصولات تلویزیونی در آ‌ها ساخته می‌شود به منظور بازگشایی باید اقدامات ایمنی از جمله تست و آزمایش بازیگران پیش از آغاز فیلمبرداری و گرفتن مداوم دما را انجام بدهند. همچنین بازیگران نیز به غیر از زمانی که جلو دوربین هستند باید از ماسک استفاده کنند؛ قوانین فواصل امنیتی نیز باید در بین افراد حاضر اعمال شود. علاوه بر این، پرسنل به آموزش قوانین بهداشتی هم نیاز دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!