Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون علاوه بر خدمات معمول به بیماران، خدمات گسترده‌ای را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، بیمارستان بانک ملی ایران با استفاده از کادر درمانی مجرب و همچنین فراهم سازی امکانات و تجهیزات به‌روز به شکل قابل توجهی بر هدایت صحیح امور مرتبط با کرونا متمرکز شده و با تامین اقلام بهداشتی، تجهیزات و منابع لازم در جهت مبارزه با شیوع این بیماری  گام برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب کانکس در محوطه بیمارستان، ساخت تریاژ پیش بیمارستانی و معاینه بیماران مشکوک به کرونا، ایجاد بخش مجزای کرونا، ICU  مجزا برای بیماران کرونا، ایجاد واحد قرنطینه برای این بیماران بعد از ترخیص و بیمارانی که شرایط قرنطینه در منزل را ندارند با امکانات کامل درمانی و حضور مستمر پزشک جهت درمان از جمله اقدامات این واحد در این برهه زمانی بوده است.

گفتنی است افتتاح و راه اندازی آزمایشگاه مولکولی به روش PCR جهت تشخیص بیماری‌های ویروسی از جمله کرونا، هپاتیت، سارس، مرس و همچنین برنامه ریزی مدون در جهت غربالگری همکاران در خصوص ابتلا به بیماری کوید ۱۹ از دیگر امور انجام شده در این ایام می‌باشد.

شایان ذکر است در پی اقدامات انجام شده بیمارستان بانک،  دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از اقدامات و تلاش‌های همکاران بیمارستان بانک ملی ایران در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملی ایران بیمارستان بانک ملی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم