Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه عمل اسلامی لبنان با محکوم کردن اقدام آلمان در تروریستی خواندن حزب‌الله اعلام کرد که در مقابله با دشمنان واقعی کنار حزب‌الله و محور مقاومت ایستاده‌ایم. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، جبهه «عمل اسلامی» لبنان تصمیم آلمان مبنی بر تروریستی خواندن حزب‌الله را محکوم و اعلام کرد که این یک تصمیم اشتباه و ناعادلانه بوده و در بستر فشار‌های آمریکا بر کشورهای اروپایی و تحمیل سیاست خارجه واشنگتن به ویژه در مقابله با حزب‌الله در منطقه که با وحدت و قدرت و اراده خود به ویژه در لبنان و غزه توانسته با وجود اینکه برخی کشورهای عربی شروع به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده‌اند در مقابل دشمن غاصب صهیونیستی و پروژه‌های آن بایستد٬ صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبهه عمل اسلامی در ادامه اشاره کرد که حزب‌الله در لبنان یک حزب کوچک و بسته نبوده و بلکه یک حزب بزرگ است که فراکسیونی بزرگ و گسترده و در سطح ملی دارد٬ همچنین حزب‌الله و مقاومت به حق آن از یک حمایت گسترده در میان هم‌پیمانان صادق خود از مسلمان و مسیحی برخوردار است.

این جبهه در پایان تاکید کرد که ما در مقابله با دشمنان واقعی امت اسلامی و پروژه‌های استکباری و استعماری آنان٬ کنار حزب‌الله و محور مقاومت ایستاده‌ایم.

افشای همدستی موساد با آلمان علیه حزب الله لبنانواکنش شمخانی به اقدام آلمان علیه حزب‌اللهحماس و جهاد اسلامی تصمیم آلمان علیه حزب الله لبنان را محکوم کردندجبهه خلق: تصمیم آلمان علیه حزب الله لبنان برای خدمت به اسرائیل و آمریکا است

سخنگوی وزارت کشور آلمان پنج‌شنبه گذشته در حساب توئیتر خود با لحنی خصمانه، جنبش حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی اعلام کرد و خبر داد مقامات برلین تمامی فعالیت‌های این حزب را در خاک آلمان ممنوع کرده‌اند. مقامات امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود هزار و 50 نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

در دسامبر 2019، قانونگذاران آلمان قطعنامه غیرالزام‌آوری را تصویب کردند که از دولت این کشور می‌خواست فعالیت حزب‌الله لبنان را در خاک آلمان ممنوع کند.

انتهای پیام/

R36346/P36446/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب‌ الله لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان آلمان علیه حزب الله حزب الله لبنان عمل اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد و در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد


در این جلسه از پوشش خوب تصویری و خبری و زنده مراسم ۵ اردیبهشت در کشور از سوی صدا و سیما استان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی