Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار سرعین گفت: بزرگترین و مدرنترین پروژه مدیریت شهری استان در قالب پل روگذر با محوریت گردشگری در شهر سرعین اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری آریا از اردبیل، هدایت، شهردار سرعین در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این پروژه یکی از نیازهای اساسی شهر سرعین هم از بابت مشکل ترافیک شهری خصوصا در ایام پیک مسافر و هم از بابت گردشگری می باشد که در کمربندی شهر اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روح ا.. هدایت گفت: شورای ترافیک استان امروز در بازدیدی که از محل اجرای این پروژه داشتند با اکثریت اتفاق اجرای پروژه را مصوب کردند که با طی مراحل مقدماتی در روزهای آتی کلنگ زنی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از مدرن ترین پروژه های استان اردبیل خصوصا در حوزه گردشگری خواهد بود، تصریح کرد: این پل بطول 270 متر و عرض 25 متر بصورت تمام قوسی و کابلی با رویکرد گردشگری و همچنین جهت تردد ماشین و اتصال رینگ كمربندی اجرا می شود و تاثیر فراوانی در توسعه شهری و گردشگری و البته مشكل ترافیك شهر در ایام پیك مسافر خواهد داشت و آنرا مرتفع خواهد کرد.
وی یادآور شد: قوسهای پل بصورت پله ای طراحی و اجرا می شود تا برای ورزشهای هیجانی نظیر بک جامپ و زیپ لاین هم کاربرد داشته باشند.
شهردار سرعین خاطر نشان کرد: همزمان زیر این پل، پل نفر رو تمام شیشه ای اجرا می شود تا گردشگران و مسافران بهترین استفاده را از محیط پیرامون داشته باشند.
هدایت در پایان اعتبار اجرای این پروژه را حدود 80 میلیارد تومان اعلام کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اردبیل هدایت اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد