Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهر تهران طی پیامی از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی امام‌جمعه موقت شهر تهران با صدور پیامی از مردم تهران دعوت کرد در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

در متن پیام ابوترابی چنین آمده است:

قال امیرالمومنین علی (ع):

مَنْ تَسَلَّی بِالْکُتُبِ لَمْ تَفُتْهُ سَلْوَةٌ

هرکس که با کتاب‌ها آرامش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راحتی و آسایش از او سلب نمی‌گردد

غررالحکم ص۲۳۳

آنگاه که خداوند تبارک و تعالی معجزه خود را در قالب کتاب عظیم‌الشأن قرآن متجلی می‌سازد، اهمیت کتاب وکتابخوانی بر هیچ مسلمان مؤمنی پوشیده نخواهد بود، دانشمندان و متفکران مسلمان از دیرباز با تالیفات گرانقدر ونشر معارف اسلامی شیفتگان نور و رهروان راستی و رستگاری را از نعمت ارزشمند کتابخوانی بهره‌مند ساخته‌اند.

درادبیات دینی ما نیز همواره توجه ویژه‌ای به امر مطالعه شده و این‌فرهنگ تا آن‌اندازه مورد توجه فرزانگان و تربیت‌یافتگان مکتب ما واقع شده که علمای ما بالاترین عمل در شب‌های قدر را مطالعه دانسته‌اند، مطالعه وتحقیق وتلاش برای افزایش سطح دانش از آموزه‌های مکتب وحدانی ماست.

اهتمام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت برگزاری پنج‌دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و استقبال اعضای کتابخانه‌ها و عموم مردم از نکات قابل توجه این‌جشنواره می‌باشد.

ضمن قدردانی ازمتولیان و دست اندرکاران برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، از مردم بصیر وشریف دعوت می‌نمایم در این ماه مبارک که از زیارت مضجع شریف شمس الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) به صورت حضوری محروم هستیم با مطالعه منابع ارزشمند این جشنواره که متناسب با همه گروه‌های سنی به صورت مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، با سیره‌ی عملی زندگی اهل بیت علیهم السلام مأنوس گردیم و از آن ارواح طبیه جهت برطرف شدن رنج و محنت از جهانیان وبه ویژه مسلمانان جهان یاری بخواهیم.

امیدوارم مشعل پرفروغ کتاب در کشور ایران در جایگاه بایسته و شایسته آن قرار گرفته و ملت عزیز به ویژه نسل جوان در پرتو انوار پرفروغ کتاب و انس با آثار ارزشمند دینی، علمی و اخلاقی در مسیر رشد و تعالی کشور و ارتقا جایگاه ایران در جهان گام‌های بلندی بردارند و از برکات این‌ماه مبارک بهره‌مند باشند.

باآرزوی توفیق

سید محمدحسن ابوترابی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه تهران جشنواره کتابخوانی جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود