Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@09:43:11 GMT

بازیگر «تاج و تخت» وزنه ۵۰۰ کیلویی را بلند کرد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۵۰۵

بازیگر «تاج و تخت» وزنه ۵۰۰ کیلویی را بلند کرد!

به گزارش هالیوود ریپورتر، بیورنسون ۳۱ ساله که در سال ۲۰۱۸ عنوان قویترین مرد جهان را از آن خود کرد، روز شنبه با بلند کردن یک وزنه ۵۰۱ کیلوگرمی موفق شد رکورد ماده ورزشی ددلیفت جهان را بشکند.  

این هنرپیشه و ورزشکار ایسلندی ویدئویی را از این رکوردشکنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: چیزی برای گفتن ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه روز محشری، روزی که تمام عمر فراموشش نخواهم کرد. من گفته بودم که این کار را می‌کنم و وقتی ذهنم را بر چیزی بگذارم تا رسیدن به هدف رهایش نخواهم کرد.

رکورد این ماده رشته تا پیش از بیورنسون در دست ادی هال (Eddie Hall) مرد آهنین انگلیسی بود که در رقابت‌های جهانی ددلیفت در سال ۲۰۱۶ موفق شد تا این حرکت را با یک وزنه ۵۰۰ کیلویی انجام دهد.

ددلیفت یا وزنه‌برداری کُشنده یکی از تمرینات با وزنه است؛ در آن یک هالتر که با صفحه‌های فلزی سنگین شده از زمین برداشته شده و تا جلوی ران بالا آورده و سپس به سمت زمین برگردانده می‌شود.

۲۴۱۲۴۱ کد خبر 1383951

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود سریال خارجی سریال بازی تاج و تخت بازیگران سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان