Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@01:02:57 GMT

کلانی: رسول‌پناه از پیشکسوتان کمک خواست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۷۵۷

کلانی: رسول‌پناه از پیشکسوتان کمک خواست

ایران اکونومیست- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مهدی رسول‌پناه» به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان کمک و حمایت خواست.

 

«حسین کلانی»  با اشاره به جلسه «مهدی رسول‌پناه» با پیشکشسوتان پرسپولیس افزود: پیشکسوتان به عنوان دلسوزترین افراد با تاریخ پرسپولیس آشنا هستند. رسول پناه هم در جلسه با پیشکسوتان از آنها کمک و حمایت خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم به عنوان پیشکسوت از کسانی که دلسوزانه برای پرسپولیس کار کنند حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در طول تمام این سال‌ها هیچ مدیری اختیار تام از خود نداشته است تا کارها را پیش ببرد و خط قرمزهایی داشته است. ما هر کسی را که ببینیم برای باشگاه کار خواهد کرد و مدیر خوبی است را حمایت خواهیم کرد چرا که برای پیشکسوتان موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهم تر است. حرف‌های رسول پناه را شنیدیم. او برنامه‌های خوبی داشت و امیدوارم که بتواند آنها را عملی کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیشکسوتان هم در مقابل اعلام آمادگی کردند تا بتوانند بدون هیچ چشم داشتی به باشگاه کمک کنند و نقطه نظراتشان را بیان کنند.

وی در رابطه با اینکه خیلی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم هستند، گفت: پرسپولیس روی ریل موفقیت قرار دارد و نباید عناصر این موفقیت را به همین راحتی از دست بدهد. درست است که نام پرسپولیس از هر بازیکن دیگری بزرگ تر است اما بازیکن هم در برخی مواقع حق دارد و این وظیفه باشگاه است که حق و حقوق آنها را پرداخت کنند.

کلانی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس قابل احترام هستند و نباید باعث نگرانی هواداران شوند باشگاه هم در مقابل وظیفه دارد که به تعهدات خود عمل کند. امیدوارم که با حل این مشکل تمام عناصر موفقیت پرسپولیس حفظ شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه هم خاطرنشان کرد: مدیریت‌های مقطعی باعث شده تا بدهی زیادی روی دوش باشگاه انباشته شود. امیدواریم هر مدیری که می‌آید زمان کافی را برای اجرای برنامه‌هایش داشته باشد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!