Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:01:52 GMT

فارس من| 8000 لیتر مواد ضدعفونی کننده آب‌ژاول وارد اندیکا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۸۸۲

فارس من| 8000 لیتر مواد ضدعفونی کننده آب‌ژاول وارد اندیکا شد

فرمانده سپاه ناحیه اندیکا گفت: ۸هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده آب ژاول تحویل گرفته شد و در چندین نوبت شهر قلعه خواجه و بخش آبژدان را ضدعفونی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«توزیع مواد ضدعفونی آب ژاول در اندیکا» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

‌محمد براتی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اندیکا پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: مسؤولان شهری آب ژاول را تحویل ما دادند و با این آب شهر قلعه خواجهو بخش آبژدان را ضدعفونی کردیم.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ادارات شهرستان اندیکا در چندین نوبت گفت: مکان‌هایی مانند منطقه کوشک که احساس کردیم ویروس کرونا در آنجا سرایت بکند را کامل ضدعفونی و گندزدایی کردیم.

براتی گفت: ما در بحث ورودی و خروجی شهرستان با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشتیم و توانستیم با همکاری مسؤولان شهرستان این ویروس را کنترل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اندیکا با اشاره به فعال بودن دو کارگاه تولید ماسک در این شهرستان گفت: یکی از این کارگاه‌ها در منطقه کوشک و دیگری توسط بانوان بسیجی شهر قلعه خواجه راه اندازی شده است و ماسک‌های تولید شده به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رایج‌ترین ماده‌ای که از آن، به عنوان سفید کننده استفاده می‌شود، آب ژاول است.  آب ژاول که در فارسی به آن مایع سفید کننده و وایتکس نیز گفته می‌شود، محلولی است که برای گندزدایی و بو زدایی به کار می‌رود. آب ژاول در تولید مایعات سفید کننده و همچنین در صنایع بهداشتی، صنایع کاغذ و مقوا و نساجی کاربرد دارد. آب ژاول یک ماده معدنی است و خاصیت بازی دارد.

انتهای پیام/72068

منبع: فارس

کلیدواژه: آب اهواز فرمانده سپاه ضدعفونی آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو استان کرمانشاه، بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ در ساعات گذشته برخی محصولات باغی شهرستان پاوه را از بین برد و معابر روستایی را دچار خسارت کرد.

گفتنی است در پی بارش تگرگ تردد در برخی محورهای روستایی به سختی انجام می‌شد.

کد خبر 6098817

دیگر خبرها

  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • گزارش تصویری سفر حجت الاسلام هدایی به شهرستان اندیکا
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۸۰۰۰ سال پیش، انسان‌ها به اعماق غار تاریک فرانسوی رفتند؛ اما چگونه؟ (+عکس)