Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:36:39 GMT

«دیاکالا»؛ فروشگاهی به وسعت بازار الکترونیک ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۹۸۱

«دیاکالا»؛ فروشگاهی به وسعت بازار الکترونیک ایران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‌های روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه‌ریزی فشرده‏‌تری داریم. این روزها صرف زمان‌های نسبتاً طولانی در فعالیت‌های نه چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمندی انسان‌ها‬ آنها را ترغیب می‏‌کند با تغییر در الگوهای نا‏کارآمد زندگی، بهتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند. امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره از جمله برای انتخاب و خرید کالا‬ و … راه‌حل‌های جدیدتری وجود دارد.

چرا فروشگاه آنلاین دیاکالا؟

دیاکالا مرجع تخصصی نقد و بررسی، فروش اینترنتی کالاهای ایمنی و تجهیزات حفاظتی در ایران است. گروه‌های مختلف کالا مانند دوربین مدار بسته، دستگاه‌های ری‌کوردر، تجهیزات شبکه، تجهیزات بی‌سیم و رادیو، سیستم‌های حضور و غیاب سخت افزاری و نرم افزاری و سیستم‌های هوشمند با تنوعی کم‌نظیر در فروشگاه آنلاین دیاکالا عرضه می‏‏‏‌شوند.

فروشگاه DiyaKala با در اختیار داشتن سهم عمده‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالای امنیتی و حفاظتی در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‌طرفانه در میان آنها نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

کاربران و مشتریان دیاکالا می‏‏‌توانند با حق انتخاب‬ گسترده و با دریافت اطلاعاتی کامل، کالای مورد نظر خود را بررسی و با حداکثر اطمینان آن را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیاکالا است.

وبسایت DiyaKala.com مفتخر به دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‌‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏.

همچنین فروشگاه دیاکالا برای حمایت و پشتیبانی بهتر از خریداران و مشتریان گرامی، با تکمیل کادر فنی و نصب خود اقدام به ارائه خدمات آموزش و نصب دوربین مداربسته، طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های کابلی و بی‌سیم، خانه هوشمند، سیستم‌های دزدگیر و اعلام حریق، آموزش و نصب دستگاه حضور و غیاب و آنتن‌های رادیویی و مایکرو کرده است.

فروشگاه دیاکالا ارائه‌کننده معتبرترین برندهای تجهیزات الکترونیکی و امنیتی مانند سیستم‌های کنترل تردد، هشدار و دوربین مداربسته داهوا، سیستم‌های هشدار و دوربین مداربسته هایک ویژن، چیپ‌های دوربین مداربسته سونی، تجهیزات جانبی دوربین مداربسته سامسونگ و پاناسونیک، دوربین‌های مداربسته یونی ویو و بوش، دوربین‌های بی‌سیم و دوربین لامپی، تجهیزات اعلام سرقت پارادوکس، مک‌سرون و کلاسیک و دستگاه حضور و غیاب ZKT ( ZK tech ) است.

همواره یکی از اولویت‌های گروه فنی و فروش دیاکالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند قبل از خرید آنهاست. برای دیاکالا بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر این وب‌سایت، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند.

یکی از نیازهای اصلی مشتریان در هنگام خرید محصولات، شفافیت در قیمت و ارائه خدمات است. دیاکالا با ارائه گارانتی بهترین قیمت دوربین مداربسته، بهترین قیمت دزدگیر و تجهیزات جانبی و بهترین قیمت دستگاه‌های حضور و غیاب توانسته این اطمینان را در خریداران محترم به وجود آورد.

شرکت دیاکالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نکرده و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

مقایسه، تحلیل و فروش دوربین مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته بهتر است نوع مورد نظر را در دیاکالا یافته و از نظر مشخصات فنی و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. توضیحات فنی و تحلیل محصولات یکی از بخش‌های پرطرفدار دیاکالا برای کاربران است؛ علاوه بر نقد و بررسی می‌توانید از نظرات دیگر خریداران نیز برای انتخاب بهتر کمک بگیرید.

مشاوره و فروش دستگاه حضور و غیاب

اگر اولین بار است که دستگاه حضور و غیاب خریداری می‌کنید، خرید دستگاه حضور و غیاب می‌تواند تا حدودی گیج‌کننده باشد. کارشناسان فروش بخش اتوماسیون حضور و غیاب دیاکالا آماده ارائه راهکارهای مؤثر و کم هزینه در زمینه دستگاه‌های حضور و غیاب به شما عزیزان هستند. انواع سیستم‌هایی که می‌توانید جهت حضور و غیاب در دیاکالا بیابید، شامل موارد زیر است:

- دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره

- دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشتی

- دستگاه‌های حضور و غیاب عنبیه چشم

- دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس

- دستگاه‌های حضور و غیاب بلوتوثی

برای ارتباط بیشتر با ما می‌توانید به آدرس اینترنتی www.Diyakala.com مراجعه کرده و یا با ایمیل support[@]Diyakala.com و یا تلفن +۹۸ -۲۱-۴۶۰۸۳۹۵۴ در تماس باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4915453

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین مدار بسته دستگاه حضور و غیاب دوربین گروه خودروسازی سایپا همراه اول سایپا بیمه موبایل بانک ملت ویروس کرونا صنعت خودروسازی کسب و کار تبلیغات سبک زندگی مهاجرت بازار کار دستگاه های حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب دوربین مداربسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!