Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:44:12 GMT

ضرر مالی ۱۱۰میلیون پوندی کرونا به دانشگاه کاردیف

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۳۰۴۵

ضرر مالی ۱۱۰میلیون پوندی کرونا به دانشگاه کاردیف

به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش ثبت نام دانشجویان تازه وارد، درآمد دانشگاه کاردیف احتمالا۱۱۰ میلیون پوند کاهش می‌یابد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گزوه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،  معاون رئیس دانشگاه کاردیف اعلام کرده این موسسه آموزش عالی به دلیل کاهش ثبت نام دانشجویان تازه وارد احتمالا با کاهش 110 میلیون پوندی درآمد خود مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تحلیلی جدید نشان می دهد به دلیل شیوع ویروس کرونا،  ثبت نام دانشجویان تازه وارد در کشور ولز حدود 21 درصد کاهش می یابد.

در همین راستا این دانشگاه اقداماتی برای محافظت از کارمندان خود در نظر گرفته که شامل کاهش درآمد مدیران ارشد است. قبلا در گزارش موسسه London Economics  نیز به تبعات مالی انتشار ویروس کرونا اشاره شده بود. در این گزارش پیش بینی شده بود 1200 تا 23 هزار شغل در دانشگاه های ولز در معرض خطر قرار دارند.

رئیس دانشگاه هاروارد و همسرش کرونا گرفتندویروس کرونا خوابگاه‌های دانشگاه هاروارد را تعطیل کردهزاران دانشجو به علت شیوع کرونا از تحصیل در انگلیس منصرف شدند/ ضرر 2 میلیارد پوندی

کولین ریوردان معاون رئیس دانشگاه کاردیف در نامه ای به کارمندان نوشت: از چنین شرایط ناامیدکننده ای عذرخواهی می کنم. ریوردان در ادامه نامه افزوده است: این گزارش نشان می دهد دانشگاه هایی با حجم و اندازه ما و فعالیت های مشابه احتمالا با 24 درصد کاهش ثبت نام دانشجویان تازه وارد روبرو خواهند شد. علاوه بر این موارد درآمد دانشگاه از خدمات خوابگاه ها و کیترینگ نیز کاهش می یابد.  کاردیف یکی از 200 دانشگاه برتر جهان به شمار می رود.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا دانشجویان خارجی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشجویان خارجی ویروس کرونا دانشجویان خارجی ثبت نام دانشجویان تازه وارد دانشگاه کاردیف ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

منابع خبری از تداوم تظاهرات و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و آغاز تحصن‌های باز و فراگیر در برخی از دانشگاه های این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

بازداشت 900 نفر از زمان آغاز خیزش دانشجویی در آمریکاخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسیخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کردخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • فصل بیداری
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند