Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ابراهیم‌زاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دو ماه گذشته سخت‌ترین دوران فوتبالم را پشت‌ سر گذاشتم و تحمل این شرایط بسیار سخت است. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تعطیلی دو ماهه مسابقات لیگ برتر گفت: فعلا که چاره‌ای نداریم و باید با این وضعیت کنار بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو ماه گذشته سخت‌ترین دوران فوتبالم را پشت‌سر گذاشتم و تحمل این شرایط واقعا بسیار سخت است. باشگاه‌های بدنسازی هم تعطیل است و وقتی به پارک هم می‌رویم ما را بیرون می‌اندازند. امیدوارم این وضعیت هر چه زودتر تمام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر هستید؟» عنوان کرد: بازی‌ها هم می‌تواند تعطیل شود و هم ادامه پیدا کند. فعلا که همه جا باز است و فقط ورزش و فوتبال را تعطیل کرده‌اند. الان اداره‌ها، بانک‌ها، پاساژها و ... فعالیت می‌کنند ولی نمی‌دانم چرا رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال تعطیل هستند. 

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: من معتقدم که با یک نظارت خاص می‌توانند بازی‌های لیگ برتر را به اتمام برسانند و مسابقات هم بدون تماشاگر برگزار شود. حداقل ورزشکاران می‌توانند خیلی چیزها را مراعات کنند و فکر می‌کنم پایان دادن به مسابقات فصل جاری امکان‌پذیر باشد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن: رادولوویچ به زودی به ایران برمی‌گردد/ اگر ابلاغ شود، آماده آغاز تمرینات هستیم

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷ سال دختران آسیا ۲۰۲۴ – اندونزی در حالی ۱۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در بالی برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی از ایران به عنوان داور برای قضاوت در این رقابت‌ها انتخاب شده است.

کد خبر 6091962

دیگر خبرها

  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم