Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری اشتهارد با تاکید بر الزام شهرداری به اقدامات پیشگیرانه در مناطق جرم خیز با دستور قضایی، گفت: تامین روشنایی در برخی مناطق جرم خیز و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله اقداماتی است که در پیشگیری از برخی آسیبها و جرائم بسیار موثر است. تاریخ انتشار: 10:52 - 14 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۷۵۸۱

خبرگزاری میزان - علی بستامی با تاکید بر نقش شهرداری ها در پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی گفت: انتظار داریم شهرداری اشتهارد در موضوعاتی که به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی کمک می کند یا مرتبط با موضوع حقوق عامه است، در اسرع وقت ورود و چاره اندیشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری اشتهارد ادامه داد: تامین روشنایی و نور کافی در برخی مناطق جرم خیز، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه، تقسیم عادلانه منابع و امکانات، ایجاد پایش‌های تصویری، ایجاد پارکها و بسترهای مناسب شهری و در نهایت داشتن مبلمان شهری اصولی، از جمله اقداماتی است که در پیشگیری از برخی آسیبها و جرایم و در نهایت ایجاد جامعه سالم تر و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی بسیار موثر است که باید مد نظر شهرداری اشتهارد قرار گیرد و هماهنگ با دادگستری جزو برنامه ها و اقدامات خود قرار دهد.

   بیشتربخوانید:      تعیین تکلیف ۱۰۰ میلیون دستکش توقیفی در استان البرز با دستور قضایی

بستامی خواستار توجه جدی شهرداری اشتهارد به زیر ساخت های برخی مناطق حاشیه ای شهرستان از جمله مسکن مهر شد که موجب ایجاد نارضایتی ها شده است و متذکر شد: در صورت عدم توجه به راهکارهای پیشگیرانه در این مناطق، شاهد افزایش وقوع جرم خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اشتهارد شهرداری شهرداری اشتهارد مناطق جرم خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس

کد خبر 6093389

دیگر خبرها

  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ