Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اعلام کرد: بررسی موضوع تخریب زیستگاه آبزیان و مرجان های دریایی توسط شناورهای غیرمجاز صید ترال در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مجازات و اخذ خسارت سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

مجتبی قهرمانی صبح امروز(14 اردیبهشت ماه) در دیدار با جمعی از نمایندگان صیادان غرب استان و شهرستان بندرلنگه بر لزوم رفع مشکلات صیادان بومی تأکید کرد و افزود: نظارت دقیق در خصوص نحوه صدور مجوزهای صید ، رفع خلاء های قانونی و صیانت از محیط زیست دریا نیازمند اقدامات جدی تری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و حفاظت از گونه های مختلف آبزیان ، دستور ورود اداره کل محیط زیست استان در پرونده های صید ترال صادر و ابلاغ شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: بررسی موضوع تخریب زیستگاه آبزیان و مرجان های دریایی توسط شناورهای غیرمجاز صید ترال در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مجازات و اخذ خسارت سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در جریان این نشست نمایندگان صیادان غرب استان هرمزگان، مطالبات و نقطه نظرات خود را با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در میان گذاشتند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه