Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری به مصوبه شورای شهر مبنی بر کاهش زمان صدور پروانه و ارائه خدمات شهرسازی به صورت هوشمند و غیرحضوری گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستوری که به هیات رئیسه تقدیم کرد، گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورای شهر مهمترین انتظاری است که از شهردار و مدیران آن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم به شهرداری تهران در خصوص انجام تکالیف مقرر در ماده ۴۲ برنامه سوم توسعه شهر تهران در کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و ارائه تمام خدمات شهرسازی به صورت غیرحضوری و هوشمند تذکر می‌دهم،اظهارکرد: در حکم برنامه سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مکلف شده که در راستای شفافیت، پایش مستمر، هوشمندسازی و ... خدمات غیرحضوری هوشمند به مردم ارائه کند همچنین باید ضمن اصلاح فرآیندها اقداماتی انجام می‌داد که زمان صدور پروانه و گواهی‌های ساختمانی کاهش پیدا می‌کرد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

فراهانی با اشاره به اینکه باید این مهم تا پایان سال اول برنامه محقق می‌شد که متاسفانه علی رغم آنکه مهلت قانون مقرر تمام شده از سوی شهرداری اقدامی صورت نگرفته است، گفت: لازم است که این مصوبه در اسرع وقت اجرایی شود چراکه به‌طور قطع اصلاح این ساز و کار موجب رضایت مردم تهران و اجرای تکالیف برنامه شهرداری باعث می‌شود که شعار تهران شهری برای همه نیز بهتر محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران شوراي شهر تهران پروانه ساختمانی زمان صدور پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی