Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از مردم کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به فاصله گذاری اجتماعی روزانه در سطح شهرها و روستاها در حال رفت و آمد هستند که با این وجود همه گیری ویروس کرونا دور از انتظار نیست. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، این روزها ویروس کرونا چون شلیک دیوانه‌ای هر آن امکان دارد بر پیکر انسانی فرود آید و حیات را به ممات مبدل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تمام تلاش‌ها مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و تا حد امکان ماندن در خانه می‌باشد و امکان نفوذ این ویروس در رگ‌های حیاتی بشر استرس و دلهره را بر زندگی در سراسر دنیا مستولی نموده است.

در کشور ما حتی طرح منع آمد و شد، تعطیلی ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و...تا زمان هشدار از سوی دولت امری بیهوده تلقی می‌شد و أین سهل انگاری و شاید لجبازی و پافشاری بر منم منم‌ها سبب شد تا جان بسیاری از هموطنان در خطر بیفتد و عدم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، سلامت و جان مردم در مخاطره باشد.

پس از اجرایی شدن طرح جلوگیری از ویروس کرونا البته با تأخیر نگران کننده و عدم اندیشیدن تمهیدات لازم دولت برای کمک به معیشت مردم و سیر تصاعدی قیمت اقلام مصرفی و کالاها برای مردم و جاماندن محصلان در سطوح مختلف از درس و مشق و برگزاری کلاس‌های مجازی غیرموفق زیر سایه سرعت لاک پشتی و اعصاب خورد کن اینترنت و تعطیلی و ضرر گزاف واحدهای تولیدی واقتصادی، دولت برای سود و جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا، طرح واگذاری سهام و مشارکت مردم در خرید سهام را کلیک زده است.

این طرح که با وسوسه سود و کسب درآمد با اندک سرمایه مردم را از برنامه‌های ضعیف تلویزیونی به کافی نت‌ها و دفاتر پیشخوان کشانده در خوشبینانه ترین حالت دهن کجی شدید به سلامت جامعه است.

مردم باید بدانند که آیا اخذ مقدار ناچیزی از سود برای شما در مقابل غو‌لهای خرید فروش سهام که در مدت یک صدم از زمانی که شما در صف‌های بهم فشرده برای ثبت نام اولیه در این پروسه برابر با دیه جان شماست چه ارزش و اهمیتی دارد؟

دولت بجای اینکه به اندیشه گذر از بحران و کاهش خطرات در کمین سلامت نشسته مردم باشد دکان و کاسبی به راه انداخته است، آیا اگر هدف دولت ایجاد درآمد برای مرد بود بهتر نبود با فراهم آوردن شرایط لازم، امکان انجام چنین پروسه‌ای را در خانه‌های مردم فراهم کند، آیا امکان نداشت متقاضیان را به صورت غیر مستقیم در سامانه‌ها ثبت نام نماید.

در این بین سکوت متولیان امر نظیر دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه قضایی با توجه به رسانه‌ای شدن این مهم در نوع خود جالب توجه بوده و امیدواریم که با تمهیدات لازم هر چه زودتر از بحران به وجود آمده با کمترین تلفات و هزینه عبور کنیم.

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در مناطق اشغالی به 16152 نفرچه کسانی با ابتلا به "کرونا" دچار سکته مغزی هم می‌شوند؟پرداخت بیمه بیکاری کرونا به 667 هزار نفر در انتظار تخصیص بودجه

گزارش از رحیم ابوذر

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات