Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@16:23:17 GMT

برقراری 12 میلیون و 700 هزار تماس با پلیس 110 در سال 98

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۳۸۲۷

برقراری 12 میلیون و 700 هزار تماس با پلیس 110 در سال 98

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشکر می کنم که این فرصت در اختیار بنده قرار گفت تا گزارشی از اقدامات پلیس ارائه کنم و البته چند درخواستی هم از شما عزیزان دارم.

وی ادامه داد: در جلسه قبلی که حضور یافتم گزارشی از شش ماه عملکرد پلیس را ارائه کردم اما امروز گزارش یک سال گذشته پلیس را ارائه می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در بحث راهنمایی و رانندگی با تلاش های انجام شده شاهد کاهش 61 نفری تعداد تلفات شهری بودیم که رتبه اول کاهش تلفات را در کل کشور به دست آوردیم.

سردار رحیمی گفت: پس از سالها موفق شدیم پلیس راه تهران را در 30 کیلومتری جاده های منتهی به تهران را با 6 یا 7 پاسگاه پلیس فعال کنیم که یکی از دستاوردهای ما بود که از سالهای قبل به دنبال تشکیل آن بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اهمیت استقرار پلیس این بود که در 30 کیلومتری شهرها بیشترین تصادفات رخ می دهد و از سوی دیگر در روزهای آخر هفته تعداد زیادی از خودروها از شهر تهران خارج و وارد می شوند که مدیریت اینها اهمیت بالایی دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در غرب و جنوب و شرق تهران روزانه حدود 2 میلیون خودرو ورود و خروج دارند که لازم بود انضباط ترافیکی بهتری را شاهد باشیم و استقرار پلیس راه ما را به این دستاورد خواهد رساند.

رحیمی ادامه داد: در برخی محورهای جنوبی نظیر محور ورامین ما در گذشته کشته های زیادی می دادیم اما به حمدالله توانستیم با یک سری ساخت و سازها و قرار دادن نیوجرسی ها و جدا کننده ها در سطح جاده در این بخش هم با کاهش تلفات روبرو شویم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در سال گذشته تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بود که در کل کشور این پلیس تشکیل شد و در کنار آن در شهر تهران هم این پلیس راه اندازی شد و در ارزیابی های ما این پلیس هم رتبه برتر را در برخورد با مفاسد اقتصادی به دست آورد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در حوزه پلیس 110 که یک انقلاب و تحول بزرگ در ارائه خدمات به مردم محسوب می شود و در تهران امروز با 120 اپراتور به مردم خدمت رسانی می کند.

رحیمی گفت: 12 میلیون و 700 هزار تماس در سال گذشته با 110 برقرار شده است یعنی هر 3 ثانیه یک بار یک تماس گرفته شده است که انواع و اقسامی دارد از جمله راهنمایی و ارشاد و غیر ضروری.

وی افزود: 5.5 میلیون از تماس‌های گرفته شده با 110 تماس‌های عملیاتی بوده است که توسط 700 واحد عملیاتی 110 در کل تهران و با حضور در سر صحنه مورد بررسی قرار گرفته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان رضایتمندی مردم تهران از عملکرد پلیس 110 در مجموع 92 درصد بوده است و ما یک سایت خود کنترلی هم داریم تا روند کمک رسانی به مردم را در لحظه پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی پلیس 110 برقراری 12 میلیون تماس با پلیس 110 12 میلیون و 700 هزار تماس در سال 98

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی پلیس 110 فرمانده انتظامی تهران بزرگ پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند

 فرمانده انتظامی گلستان از اقرار ۲ عامل اصلی ربایش «یسنا» دختر بچه چهار ساله از اهالی روستای «یلی بدراق» شهرستان کلاله به بزه ارتکابی خود خبر داد و گفت: یکی از مجرمان متواری در شهرستان دیگری دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پلیس انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیس این موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون بازداشت شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستاهای کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

به گزارش ایرنا، «یسنا» کودک کلاله‌ای یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه جاری مفقود و پس از چند روز جستجو، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند