Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@12:44:18 GMT

هند به دنبال میزبانی المپیک ۲۰۳۲

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۰۷۷

ناریتدر باترا رئیس کمیته ملی المپیک هند گفت که وقتی شدت کرونا در این کشور کمتر شود تلاش خواهند کرد تا میزبانی رقابت‌های بزرگی را برعهده بگیرند.

او در گفت‌وگویی که با فرانس پرس داشت، گفت: ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا زمینه را برای میزبانی رقابت های بزرگ در هند فراهم کنیم. قصد داریم که میزبانی بازی های المپیک جوانان در سال ۲۰۲۶ و المپیک ۲۰۳۲ را برعهده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته المپیک هند ادامه داد: فعلا برای درخواست میزبانی و معرفی امکانات و شرایط خود فرصت لازم را داریم. تا سال ۲۰۲۵ این فرصت را داریم که شرایط میزبانی را مهیا کنیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم میزبانی این رقابت را برعهده بگیریم.

رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ قرار است که به میزبانی ژاپن برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور این رقابت بزرگ هم به تعویق خواهد افتاد و هنوز معلوم نیست که چه سرنوشتی در انتظار آن خواهد بود چرا که اگر کرونا از بین نرود بازهم احتمال تعلیق المپیک ۲۰۲۰ وجود دارد که البته ژاپن اعلام کرده که تنها یک بار حاضر است که این رقابت ها را به تعویق بیندازد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: المپیک رقابت بازی های المپیک ژاپن ویروس المپیک بازی های المپیک رقابت ژاپن ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود