Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله لطفی گفت: تا روزهای منتهی به روز قدس تصمیم قطعی در مورد چگونگی برگزاری راهپیمایی قدس را اعلام نمی‌کنیم و باید ببینیم شرایط بهداشتی کشور در مورد موضوع کرونا چگونه است.

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه کشوری برگزاری مراسم روز جهانی قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است، در مورد چگونگی برگزاری راهپیمایی قدس در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در مورد چگونگی بزرگداشت روز قدس در کشور پیشنهادات مختلفی مطرح شده است و باید در مورد این پیشنهادات تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با بیان اینکه بزرگداشت مراسم روز جهانی قدس با پابندی کامل به مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: تا روزهای منتهی به روز قدس تصمیم قطعی در مورد چگونگی برگزاری راهپیمایی قدس در استان‌ها و شهرستان‌ها را اعلام نمی‌کنیم و باید ببینیم شرایط بهداشتی کشور در مورد موضوع کرونا چگونه است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، نمی‌توانیم نسخه واحدی را برای تمام کشور در مورد چگونگی برگزاری روز قدس داشته باشیم و باید متناسب با شرایط در هر منطقه تصمیم گیری کنیم.

لطفی سه پیشنهاد راهپیمایی خودرویی، استفاده از فضای مجازی و راهپیمایی زنجیره انسانی را در خصوص برگزاری مراسم روز جهانی قدس امسال دانست و گفت: ما باید بدانیم که روز جهانی قدس یک روز جهانی است و مانند مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) مناسبت داخلی نیست که ما آن را تعطیل کنیم.

ادامه دارد…

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

دریافت 128 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم متدین پلدشت در مسجد جامع و خیابان امام خمینی (ره) پلدشت برگزار شد.

کد خبر 6096474

دیگر خبرها

  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است