Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@20:24:52 GMT

ساخت بیمارستان‌های موقت با 3 هزار تختخواب در «دوشنبه»

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۱۵۸

ساخت بیمارستان‌های موقت با 3 هزار تختخواب در «دوشنبه»

به دستور شهردار پایتخت تاجیکستان در اسرع وقت در شهر دوشنبه تعدادی بیمارستان‌ موقت با بیش از 3 هزار تختخواب ایجاد و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در شهر دوشنبه بزودی تعدادی بیمارستان‌ موقت با بیش از 3 هزار تختخواب ایجاد می‌شود.

«رستم امامعلی» شهردار دوشنبه در رابطه با وضعیت به وجود آمده به وزارت بهداشت و سایر نهادهای ذیربط پایتخت دستور داده با استفاده از امکانات موجود در اسرع وقت بیمارستان‌های موقت با بیش از 3 هزار تختخواب برای مبتلایان به ویروس کرونا ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این دستور این بیمارستان‌ها باید با تمام شرایط استاندارد به‌ ویژه متخصصان حرفه‌ای و با تجربه، تجیهزات پزشکی و داروهای با کیفیت تامین شوند.

روند اجرای کامل این دستور تحت نظارت شهردار خواهد بود.

شهردار دوشنبه هم‌چنین اعلام کرده که در حال حاضر در پایتخت تاجیکستان بیش از 30 بیمارستان با 5284 تختخواب فعالیت می‌کند و بیش از 5390 پزشک و پرستار در خدمت بیماران هستند.

بنابر آمار امروز وزارت بهداشت و حفاظت اجتماعی تاجیکستان در سرتاسر این کشور تا به امروز 32 مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان وزارت بهداشت تاجیکستان بیمارستان های موقت هزار تختخواب بیش از 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه شنبه در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش خرم آباد اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد و سرانه این بخش با جدیت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه سرانه زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است ادامه داد: بیمارستان نیایش به عنوان مصوبه سفر دولت طی ۲ سال گذشته ۴۰ درصد پیشرفت داشته و هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ساختمان در دست ساخت است.

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح نیاز است که بخشی از آن باید در بودجه جاری کشور دیده شود و بخشی نیز با کمک استان تأمین گردد.

کد خبر 6099323

دیگر خبرها

  • کدام مناطق بیشترین سهم از ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی را دارند؟
  • سازمان ملل دستور رژیم صهیونیستی برای تخلیه گذرگاه رفح را محکوم کرد
  • «کاهش تخلفات و کنترل جدی ساخت و سازها» اولویت مدیریت شهری است
  • شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟