Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع یک میلیون بسته معیشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تمام استان‌های کشور از کنار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقدام به تهیه یک میلیون بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان در سراسر کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توزیع ۱۰۰هزار بسته استان تهران پیش از ظهر امروز با حضور  آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، جمعی از ورزشکاران، نمایندگان مجلس و جمعی دیگر از مدیران و مسؤولان در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری آغاز شد. 

همزمان با توزیع بسته‌های استان تهران، ارتباط ویدیو کنفرانس از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سایر استان‌ها برقرار و توزیع در ۳۱ استان کشور آغاز شد. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ماه مبارک رمضان نمایندگان مجلس مجلس خبرگان رهبری آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان