Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:37:05 GMT

پخش سریال جدید ایوب آقاخانی از ۲ شبکه رادیویی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۴۵۰۱

پخش سریال جدید ایوب آقاخانی از ۲ شبکه رادیویی

پخش مجموعه رادیویی "شکوفه" به کارگردانی ایوب آقاخانی در رادیو نمایش آغاز شد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه رادیویی "شکوفه" را ایوب آقاخانی نویسندگی و کارگردانی کرده و در خلاصه داستان آن آمده است: عکاسی شکوفه که پیرمردی با پسرش احسان آن را می‌چرخانند آغازگر این داستان است، واقعه‌ای در آن با شکایت حقوقی پیرزنی رخ می‌دهد که باعث نقب زدن پیرمرد و پسر به زندگی گذشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه رادیویی حمید منوچهری، مهین نثری، رویا فلاحی، نگین خواجه‌نصیر، شیما جانقربان، مهرداد عشقیان، امیرعباس توفیقی، سینا نیکوکار، مهدی نمینی مقدم، نورالدین جوادیان، امین بختیاری، بهناز بستان‌دوست، احمد گنجی، فریدون محرابی، مسعود زنوزی‌راد، امیر زنده‌دلان، معصومه عزیزمحمدی، امیر فرحان‌نیا و تعداد دیگری از هنرمندان ادار‌ه‌کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال رادیویی به سفارش رادیو تهران در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که علاوه بر پخش از این شبکه رادیویی از امروز یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه پخش آن در رادیو نمایش نیز آغاز شده است و ایوب آقاخانی کارگردانی، ژاله محمدعلی تهیه‌کنندگی، محمدرضا قبادی‌فر افکتوری و فرزاد شریفی صدابرداری آن را برعهده دارند.

میزگرد شفافیت‌ مالی صداوسیما| واقعیت‌های دستمزدهای مجریان و فساد در خارج از صداوسیما/ مدیران تلویزیون حداقل باید فضای هنری را بشناسندبازدید وزیر آموزش و پرورش از مدرسه تلویزیونی ایران/ مدرسه‌ای که در سلیمانیه عراق هم دانش‌آموز دارد

علاقه‌مندان به سریال‌های رادیویی می‌توانند هر روز تا پایان هفته ساعت 1:30 شنونده این سریال رادیویی از رادیو نمایش باشند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران رسانه ملی رادیو ایوب آقاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون